Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ En del av er läste säkert min tråd för några veckor sedan om loppor. Det har tagit några vändor sedan dess, och jag börjar bli helt... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 815
Senast: Kakis
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Som spinoff på användandet av cykel istället för bil osv. Det finns ju specifika forum för elcyklister, lastcyklister etc men det kan ju... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 797
Senast: Petruska
·
Äldre Jag och min sambo har planerat in en ledig vecka i vecka 42, och då tänkte vi åka iväg en sväng eftersom vi var hemma hela sommaren...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: nickan1
·
Äldre Förklara gärna för mig varför Hunteratövlarna är så populära. Är de extra tåliga i gummit? Väldigt sköna? Eller vad är grejen? Jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 320
Senast: AraSlei
·
Hemmet Idag kom paket på posten med nya bilder till badrumsväggen. Bilderna är reklamaffischer och posters från miljöerna i ett TV-spel, så...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: Raderad medlem 120709
·
Äldre En av mina döttrar ska, enligt planen, åka färja till Polen (Karlskrona-Gdynia) kommande vecka (besök på koncentrationsläger, med... 2
Svar
34
· Visningar
25 011
Senast: warg
·
Äldre Nog måste det finnas nån här som bor i Mora? Vill minnas att Mora har dubbla tågstationer, och jag behöver ta mig till lasarettet med...
Svar
6
· Visningar
1 148
Senast: gul_zebra
·
Mat Tittar på Lyxfällan som handlar om en familj som bland annat lägger 14 000 i månaden på mat. Så hur mycket lägger ni och hur många är... 13 14 15
Svar
292
· Visningar
26 168
Senast: Raderad medlem 94602
·
Samhälle Jag och min man har letat hus i snart tre år utan att hitta något. Antingen har husen inte känts bra på visningen, eller så har de gått... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 737
Senast: Sharpless
·
Trädgård & Växter Köpte petunior och lite annat att ha på uteplatsen i somras. Tyvärr visade det sig efter nån månad att de hade nån form av löss...
Svar
6
· Visningar
1 290
Fritid Jag har en cykel som behöver omvårdnad. Den första åtgärden lär väl bli att byta kedja. Men hur vet jag vilken kedja jag behöver köpa...
Svar
13
· Visningar
1 260
Äldre Idag när jag åkte på motorvägen mellan Norrköping och Stockholm började plötsligt motorlampan i bilen lysa och bilen började gå dåligt... 2
Svar
26
· Visningar
3 933
Senast: Jeffery
·
Samhälle Personen det gäller är i för dåligt psykiskt och fysiskt skick för att klara av att begära detta (bl.a grav synnedsättning och andra... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 475
Senast: Whirlie
·
Fritid Jag ska sy ett täcke till shettisen och vill ha hennes namn med reflexbokstäver på sidan. Undrar om nån vet om det går att stryka på...
Svar
6
· Visningar
1 727
Skola & Jobb De senaste veckorna har jag börjat få obehagliga brev från en man (dubbelt så gammal som jag) som är kund på mitt jobb. Han kommer ofta... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
15 797
Äldre Alltså min sk ena vän gillar att ge elaka påhopp. Ex på kommentarer genom åren.......... Vi har bägge övervikt och befann oss i varsitt...
Svar
17
· Visningar
2 420
Relationer Det sägs att det är dyr(as)t att bo ensam. Jag som bor ensam tror på den sanningen. Men om jag klagar över hur dyrt det är att bo i ett... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 100
Senast: Björk
·
Äldre Bonusdottern pratar om någon man som pratat med henne på bussen på söndagseftermiddagarna, om bland annat självmord (fått rätt vaga...
Svar
9
· Visningar
1 468
Kropp & Själ Min mage krånglar mer och mer och jag börjar fundera på att kontakta läkare. Jag har varit under stor stress en längre tid men det är... 2
Svar
22
· Visningar
3 508
Senast: Mia_R
·
Fritid Jag har tänkt olja ett skjul, efter att ha rengjort det invändigt med högtryckstvätten. Det blir ju inte snustorrt nu på hösten, hur...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka