Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Hej! Jag och mina vänner hade tidigare idag en diskussion om vilket parti som har den bästa djurskyddspolitiken. Detta ämne berör... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 793
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Kan man göra det? Skulle vilja testa på kanin som jag reagerade på när jag var liten. Vore intressant att se vad det visar nu
Svar
15
· Visningar
1 373
Senast: kryddelydd
·
Äldre Nu ska jag köpa klädsel till bilsätena i min "nya" bil och det var deprimerande googling. Mörka färger och på sin höjd lite däckmönster...
Svar
3
· Visningar
2 263
Senast: SaraXX
·
Äldre Efter att ha ägnat veckor åt att svettas bort hemmavid står jag inte ut längre - nu behöver jag era bästa tips på svala ställen i... 2
Svar
31
· Visningar
2 431
Senast: pollex
·
Äldre Hej! I år tänkte jag testa att göra eget spad till kräftorna som vi köpt. Har hittat några recept och där står öl. Jag som aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 375
Senast: Sar
·
Äldre Vad är en riktig vän för dig? 2 3
Svar
40
· Visningar
3 078
Äldre Min syster har köpt en 1:a i en storstad, fick nycklarna idag och hela "släkten" är involverad med transport av hennes bohag på exakt...
Svar
13
· Visningar
1 789
Senast: Capel
·
Fritid En annan tråd höll på att tas över av det här ämnet så jag startar en ny tråd om detta ämne istället! Det borde finnas flera personer...
Svar
14
· Visningar
2 000
Senast: Mia_R
·
Relationer Hej allihop! Jag har alltid varit helt säker på att man kommer att träffa någon om man bara lever ett normalt liv, så jag har försökt...
Svar
6
· Visningar
1 679
Senast: gulan
·
Skola & Jobb Någon här inne som arbetar som agronom eller fysioterapeut och kan berätta lite om vad ni gör? är intresserad av båda dessa yrkesgrupper...
Svar
0
· Visningar
564
Senast: najad92
·
Kropp & Själ Jag åkte av en häst för en sisådär 15 år sedan och landade olyckligt på en vass sten som resulterade i en inte alltför smickrande...
Svar
3
· Visningar
641
Senast: AnnDerry
·
Kropp & Själ jag funderar dagligen på -Om jag har valt rätt yrke? Är det detta jag vill jobba med resten av livet eller ska jag pluggat nåt annat...
Svar
7
· Visningar
1 687
Senast: Araminta
·
Samhälle Liknar en smärre naturkatastrof. Nyheterna just nu rapporterar att det är bekymmer överallt i landet. Branmännen behöver avlösning. På... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
14 307
Senast: ameo
·
Kropp & Själ 32 grader i skuggan nu. Förutom alla normala tips, har ni golv av tegel,sten eller linoleum, blöt dem och låt dem vara blöta. Ät...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: monster1
·
Hemmet Tänkte köpa mig en kyldyna att sova på. Jobbar hela sommaren och måste kunna få sova... Har ni någon erfarenhet av de till hundar? Vilka...
Svar
6
· Visningar
823
Senast: Korall
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Gemensamma förutsättningar: Litografier av samma konstnär och i samma prisspann (nr 1 är ca 20 % dyrare). Väldigt likartade motiv...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: glittra
·
Äldre Fick hem en halv gris igår och funderar på hur man bäst tillagar köttet. Vilka kryddor passar bäst och hur skulle ni göra en grillmarinad?
Svar
4
· Visningar
9 339
Äldre Vad har en på sig om en ska närvara på bröllop, men inte som gäst utan om en har ett uppdrag att utföra (på amatörnivå, inte anstllälld...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: lilstar
·
Skola & Jobb Jag har klantat mig lite inför hösten och skulle behöva läsa en distanskurs för att få ihop det. Just nu står det ”Tillfälligt stängd...
Svar
3
· Visningar
2 383
Senast: Vitavi
·
Kropp & Själ Även ni som funderar kring sterilisering, eller funderat men valt att vänta/låta bli är högst intressant att höra tankar ifrån. Grejen... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 212
Senast: Girasol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka