Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Finns det nått sånt där ställe där man kan göra egna glassrätter i Stockholm? Typ Frozen Yoghurt Factory fast med glass? Hört om...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Jag vet att ni är ett gäng som gjort gastric bypass eller gastric sleeve härinne. Jag funderar ev på att operera mig, är godkänd för... 2 3
Svar
43
· Visningar
6 639
Senast: Fille
·
Samhälle https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6998102 Hur är detta möjligt? Vad är det för FEL på folk? Vuxna... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 779
Senast: Oldie
·
Äldre Jag ska plocka upp en person ikväll på Södra Station eftersom tågen inte går till Centralen, men vad är adressen? Finns det mer än en...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: Cattis_E
·
Äldre Tips för roadtrip. Vad får man inte missa utmed Vätterkanten? 2
Svar
26
· Visningar
1 611
Hemmet I september flyttar jag och mina barn till ny lägenhet :) Jag har dock idétorka hur jag ska fixa i dotters rum. Tänkte att ni kanske kan...
Svar
5
· Visningar
1 726
Senast: Din_vante
·
Äldre Hur har ni bott? Och vad tyckte ni om det? Hur ser drömboendet ut? Svarar själv också: -Växte upp i villa hos mina föräldrar på landet... 2
Svar
30
· Visningar
2 758
Senast: Smulis
·
Äldre Någon som gjort det? Jag tänker på sajter som uret.se och mywatch.nu. De säljer klockor från återförsäljare i andra länder. Jag har...
Svar
14
· Visningar
2 171
Senast: mandalaki
·
Relationer Jag behöver lite tips och råd. Jag har aldrig varit sambo förut så det finns säkert massa saker man bör tänka på. Just nu tänker jag... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 366
Senast: iNHALE
·
Fritid Jag är förmodligen den mest otekniska personen som finns, helt klart den mest otekniska under 30 iallafall :o Jag har därför INGEN ANING...
Svar
2
· Visningar
568
Äldre Jag har lite TV-serie torka just nu och behöver tips. Vilka är era absoluta favoriter serier ? Några av mina favoriter: Game of... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 298
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Funderade lite... Jag har alltid haft en karriär som jag älskat (webb) men eftersom den är svår att få lönsam har jag hoppat på diverse... 2
Svar
38
· Visningar
4 653
Senast: sassiball
·
Fritid Nu har jag bestämt mig för att när jag sålt av en hel del saker som jag inte använder så ska jag investera i en bra kamera! Jag har just...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Flixon
·
Fritid Jag vill ha en ny hobby men vet inte riktigt vad som intresserar mig så jag tänkte vi kunde ha en tråd där alla kan berätta om sina... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 660
Äldre Ni som har äldre kokböcker det vore roligt om ni vill dela med av vad som finns för rätter. Antingen om det är något ovanligt eller om... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 605
Senast: nickan1
·
Äldre I flera år har jag haft något djur som hojtat vid huset. Nu har jag lyckats se att det är en fågel och lyssnat mig fram på google. Det...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: fejko
·
Fritid Hjälp. Jag har upptäckt ett stort getingbo på huset. Hur blir jag av med det? Livrädd för getingar.
Svar
4
· Visningar
545
Senast: Magnum
·
Samhälle Jag är på jakt efter en detaljerad karta, med höjdkurvor som visar terrängen och gärna uppdaterad bebyggelse, skala kanske 1:1000 eller...
Svar
16
· Visningar
2 055
Senast: Jeffery
·
Samhälle Efter en diskussion här hemma undrar jag: Först, definition - vad ligger (vanligen) i begreppet extremism? ”Räcker” det med extrema...
Svar
1
· Visningar
375
Senast: sjoberga
·
Samhälle Hej! Jag och mina vänner hade tidigare idag en diskussion om vilket parti som har den bästa djurskyddspolitiken. Detta ämne berör... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 793
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka