Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min är så disträ så jag blir tokig snart, antagligen för att det är så mycket nytt nu och att han är en liten filosof. Men tänkte ändå...
Svar
10
· Visningar
1 652
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år I lördags natt ammade jag sista gången med min plutt. Har bara ammat nattetid senaste veckorna och nu bestämde vi att det fick vara dags...
Svar
17
· Visningar
2 544
Övr. Barn Hur funkar det? Lång story lite halvkort så: Min yngsta dotter fyller snart 14, hon har klart och tydligt sagt att hon vill inte bo...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 237
Senast: Gnist
·
Övr. Barn Är det någon som har erfarenhet av att använda kroppstemperatur för familjeplanering? Antingen old school eller via nymodigheter som...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: majmamma
·
Småbarn Ska försöka hålla mig kort :D Jag blir så förvirrad av alla regler hit och dit, olika uttalanden från olika avdelningar, och dålig...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 425
Gravid - 1år Kom hem från bm för en stund sedan med order om att ta det väldigt lugnt, alltså inte åka och handla eller andra aktiviteter som tröttar...
Svar
1
· Visningar
811
Senast: fia-lisa
·
Småbarn Jag och 4-åriga dottern funderar på att gå på bio och vi kikade lite på vilka filmer som går just nu. Är det någon som har sett Minioner...
Svar
10
· Visningar
2 826
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Andromedae
·
Övr. Barn LIten enkät om fickpengar: Hur gamla var barnen när ni började? Hur mycket fick de? Några speciella överenskommelser?
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Badger
·
Övr. Barn Detta gäller inte mig men.... Vad kan det vara för "fel" när ett barn inte klarar motgångar övht. Vi pratar här om att bryta ihop för...
2
Svar
30
· Visningar
7 988
Senast: Badger
·
Övr. Barn Bakgrunden till den här tråden är ett verkligt, aktuellt fall, som fått mig att fundera på hur systemet fungerar i verkligheten. Tanken...
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Nu har vi snackat bort ytterligare en tråd! :D Vinterbarn 2012/2013 December 11 - SusieQ - första barnet Linnéa (bf 28.12.12) 19...
47 48 49
Svar
965
· Visningar
76 144
Senast: escade
·
Övr. Barn Om jag minskar min arbetstid från 100% till 80% (vanliga kontorstider, utan att få föräldrapenning och t o m barnet fyller 8 år) och...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Balahé
·
Gravid - 1år Jag behöver nu alla tips jag kan få kring flaskmatning i allmänhet och att kombinera flaska med amning i synnerhet! Vår dotter är två...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: Roheryn
·
Småbarn Hej! Ni som har barn i förskoleåldern, vilka figurer är det som är populära hos era barn just nu? Som blivande förskollärarstudent så...
2
Svar
37
· Visningar
3 639
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Japp, förra tråden nådde 2000 inlägg så då startar jag en ny. Nu har vi ju fått våra höstbebisar, flickor nästan hela bunten! Vi...
85 86 87
Svar
1 735
· Visningar
97 648
Senast: Hyacinth
·
Småbarn vi håller på och ska skola in minstingen på förskola, han är nu 1.5. Det är en i grunden mycket trygg och glad kille som gärna gör egna...
2
Svar
21
· Visningar
1 753
Senast: Miks
·
Övr. Barn Har länge funderat över detta med "mens" under graviditeten, efter att ha sett "I didn't know I was pregnant" där många verkar ha...
Svar
10
· Visningar
1 282
Gravid - 1år Hej! Kände att jag behövde skriva av mig. Går in i vecka 38 på söndag och har dom senaste två veckorna blivit deppig och mer orolig...
Svar
9
· Visningar
5 555
Senast: Krati
·
Övr. Barn vad jag förstått så pausas mitt SGI om jag pluggar med studielån. Får jag över huvud taget jobba extra för att det ska pausas? Och den...
Svar
1
· Visningar
541
Senast: Rhinos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp