Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år Jag är nu 29 år och känner absolut inget sug efter barn. Jag kan gott tänka mig ett helt liv utan barn faktiskt. MEN det håller min...
2
Svar
30
· Visningar
4 055
Senast: Skumbananen
·
Gravid - 1år Li 5 månader har sedan en tid (okej, mer än halva sitt liv) tagit sig fram, korta sträckor, på egen hand. Det har vart lite bökigt och...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 104
Senast: TinyWiny
·
B
Gravid - 1år Så här är det. Jag är i 9:e veckan och jag har börjat blöda lite. Typ som lätt mens. Har även kännt en smärta som liknar mensvärken. Är...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: havreflinga
·
P
Gravid - 1år Vart har ni köpt detta? Jag har ingen lust att lägga ut mellan 300-500 kr per uppsättning på de som finns med laban, mumin m.m. Dessutom...
2
Svar
21
· Visningar
5 590
Senast: Piffelina
·
C
Gravid - 1år Ibland är det lätt att stanna i det negativa, och om man (Jag) har haft många dåliga upplevelser vad det gäller sjukhus, läkare och...
Svar
13
· Visningar
1 550
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år ska laga lite mat o blev så himla sugen på att panera fisk...:d har alaska pollok utav Sej hemma... men hittar inte mina "fiskpapper"...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: jerseyko
·
M
Gravid - 1år Väntar som en del vet tvillingar. På undersökning idag så säger barnmorskan helt plötsligt "äter du verkligen som du ska? Man kan inte...
Svar
12
· Visningar
3 201
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Är det någon som har ett bra tips på en sida där man kan hitta namn? Vet att min mamma har en bok som heter något med "Vad ska babyn...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: Clintan
·
Gravid - 1år Ahhh..... har ju BF på fredag.... Vart sjutton har dessa 9 månader tagit vägen??? Kände i morse när jag vaknade att jag har molande...
2
Svar
30
· Visningar
2 310
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år Jag har gått över till att i princip amma helt och hållet nu, från att enbart pumpa och ge ersättning som vi gjorde till att börja med...
Svar
15
· Visningar
6 139
Senast: miss_kala
·
Gravid - 1år Ge mig alvedon eller nåt! NU! Har haft värk i rygg och höfter till och från sedan 12.20 i natt:crazy: Dock lyckades jag somna mellan...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Ibland känner jag inte för att snacka om graviditeten med kreti och pleti, tex diverse mer eller mindre avlägsna kollegor och andra...
2
Svar
32
· Visningar
3 108
S
Gravid - 1år Hej! Är här i hemlighet under ett nytt alias :cool: då jag vill vara helt anonym i den här frågan. Testade positivt grav test förra...
2
Svar
20
· Visningar
3 315
Senast: NeverEver
·
T
Gravid - 1år Liten uppdatering till denna tråd; Fick mensen på eftermiddagen, dag 31 i cykeln. Dock inga direkta mens smärtor som jag brukar att...
Svar
2
· Visningar
1 291
Senast: jerseyko
·
D
Gravid - 1år ...specielllt inte efter jag ridit.. Det gör så för benat ont spciellt ovanför "musen"! Är det foglossningar? jag trodde inte jag skulle...
Svar
11
· Visningar
1 292
Senast: jerseyko
·
B
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick, eftersom jag känner folk här inne, och vill inte att folk ska få veta att, eller ja, ni fattar :p Jag har...
2
Svar
26
· Visningar
4 387
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Vilken graviditetsförsäkring anser ni är bäst och varför? Jag har inte tecknat än, just för jag vet inte vilken som kan vara bäst...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: fiffigt
·
Gravid - 1år Hur vet man om barnet "behöver" napp? Mitt första barn hade aldrig napp eller fingrar trots pappans ihärdiga försök (i england SKA alla...
Svar
11
· Visningar
1 609
Senast: nDian
·
Gravid - 1år Idag har Jonas varit ute & handlat. Han fick ett presentkort (till en barn/babybutik) när han döptes & idag har han som sagt löst in...
Svar
18
· Visningar
1 584
Gravid - 1år Igår var vi på vårt 18-veckors ultraljud - Vilket var jättespännande! Bebis var mycket livlig och hade ingen tanke på att vara stilla...
2
Svar
22
· Visningar
2 698
Senast: amalia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp