Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Gravid - 1år I dag har vi haft UL och allt såg bra ut förutom att den hade en vätskefylld blåsa i buken, de trodde först att det var en förstorad...
Svar
14
· Visningar
2 039
Senast: squirlett
·
Gravid - 1år Okej det här undrar jag över! Jag blev anställd den 1/1-08 och har 6 mån provanställning. Men från vilken dag räknar man att man får...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Åkte igår in till Huddinge sjkh eftersom jag fått en känsla i magen att ngt kanske var fel o ville kolla att allt var bra m bäbis i...
2
Svar
34
· Visningar
6 088
Senast: AnnaKarinA
·
Gravid - 1år GNÄLL :mad::cry::smirk: Varför bara dela föräldrapenning rättvist? Varför kan inte pappor få havandeskapspenning? Jag vill att min...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: elmelts
·
Gravid - 1år Känns som om jag stoppar tutten i munnen på honom så fort han säger bä. Och nu har han inte ätit på jättelänge och bara sover och sover...
Svar
17
· Visningar
1 282
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år ja, det är så att jag sitter med ett antal frågetecken, och här verkar ju dom flesta vara hjälpsamma så jag kan väl passa på att fråga...
Svar
12
· Visningar
7 749
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år Min gudson ska snart döpas och jag skulle vilja ha lite förslag på vad jag kan ge honom i doppresent. Det är det första dopet jag går...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: Poxz
·
Gravid - 1år Idag red jag för första gången igen på nästan ett år. Jag slutade rida tidigt i senaste graviditeten. Mest för att tiden saknades när...
Svar
4
· Visningar
1 053
Senast: Ramona
·
Gravid - 1år I onsdags skulle jag satts igång (v 38+0). Men min bebis tyckte inte alls att det var en bra idé. Hon ville minsann bestämma själv! Jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 632
Gravid - 1år Arvid har nu de två senaste dagarna totalt vägrat att amma. Han gallskriker bara han ser bröstet. Så jag har fått ge honom ersättning...
Svar
15
· Visningar
2 384
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Idag har jag haft med lillen till jobbet, då pappa är i england och kommer hem inatt. Jag har burit honom i min Manduca, meitaien och...
2
Svar
39
· Visningar
2 872
Senast: nevin
·
F
Gravid - 1år Har tänkt börja ta upp min gymträning nu 5 månader efter förlossningen. jag har tränat en del på gym genom åren så jag är inte främmande...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Lea
·
Gravid - 1år Ni som gjort det här, planerat eller akut, hur var det? Hur gick det till? Planerat eller ej? Ska ev sättas igång på måndag (som...
2
Svar
37
· Visningar
3 139
Senast: Prinsemannen
·
Gravid - 1år Emil har mer & mer gått över till puré och gröt nu, han vill knappt ens ha ersättningen längre sedan vi börjat ge honom mat. :crazy: Men...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Clintan
·
M
Gravid - 1år En bekant till mig berättade idag att hon är gravid, kul såklart men det var inte planerat. De har bestämt att ha kvar barnet :). Båda...
Svar
2
· Visningar
1 078
Senast: squirlett
·
Gravid - 1år Fler som får eksem / skavsår mellan benen och är gravid? Vad gör ni åt dem? Hur kan man underlätta dessa? :confused: De svider ju...
Svar
3
· Visningar
1 544
Senast: mylan
·
E
Gravid - 1år att jag har en alldeles nybakad bäbis i min mage. :banana::bump::banana::bump::banana::bump:
2
Svar
21
· Visningar
2 093
Senast: emjo
·
Gravid - 1år 18/3 fick vi vår andra son, Edvin som är lillebror till Alfred drygt 2 år. Var beräknad 16/3 och var dunderförkyld typ sista veckan...
2
Svar
25
· Visningar
1 954
Senast: fiffigt
·
Gravid - 1år Är det Ok i samband med graviditet? Köpte ett rör igår och tog en tablett - Men hade ingen tanke på om det var bra eller ej! Dock så...
Svar
6
· Visningar
1 879
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Jag har just fått tid för igångsättning. Nästa onsdag (då är jag i v 38+0) kommer det att ske :eek: Jag har ju fortfarande en vecka att...
2
Svar
37
· Visningar
6 757
Senast: ÅDI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp