Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Varför ihela :devil: jobbar man på försäkringskassan om man inte kan vara glad och trevlig :confused: Jag hade ex antal frågor både...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: Mampas
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tyvärr varit tvungen att avliva 2 av mina katter, en av ålder o sjukdom och en som blev påkörd. Till "snartfyraåringen" har jag...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn jaha nu har den hittat hem till oss. Stackars Tobias har fått den. Inte så kul heller med tanke på att Theo är nyopererad och har sår på...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: break_a_leg
·
P
  • Låst
Övr. Barn 8 åringen i familjen kom ut ur badrummet, nyduschad och fin,gick in på sitt rum och låtsades som att det regnade :angel: 2 sekunder...
Svar
14
· Visningar
2 069
  • Låst
Övr. Barn Vissa människor (både de med och utan barn) tycker att man som förälder får offra sig för barnens skull i många lägen. Vad tycker ni...
Svar
19
· Visningar
1 280
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag läste i en gammal artikel att honmöss som är granne med hanmöss i livmodern påverkas av hormoner från hanmusen och blir mer...
Svar
16
· Visningar
1 292
Senast: Alfhild
·
T
  • Låst
Övr. Barn Har tänkt att åka utomlands, bara vanlig charter, nästa år. Hade ju tänkt att vi skulle åka hela familjen, men nu ska gubben visst gå...
Svar
7
· Visningar
2 143
Senast: Sjalen
·
  • Låst
Övr. Barn På AB:s hemsida kan man idag läsa tre olika historier om händelser på förskolor. Ett barn blev kvarglömt ute i vagnen när det var -15...
Svar
9
· Visningar
1 147
Senast: 3Gringos
·
  • Låst
Övr. Barn Jag är lite nyfiken på hur många av Era barn det är som har låtsaskompisar? Selma har en... :D Morscha stavas det nog, tror jag... En...
Svar
17
· Visningar
1 622
Senast: ameo
·
T
  • Låst
Övr. Barn När ska tonåringar tillåtas att sova med varandra ?? När de är "byxmyndiga" Eller när de är mogna för det, isåfall hur vet man de är...
2
Svar
26
· Visningar
3 624
Senast: EVA
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hur mycket pengar får man om man är föräldraledig? Har någon gång hört att man får 80% av lönen, stämmer det? Hur många dagar får man...
Svar
4
· Visningar
2 875
  • Låst
Övr. Barn när "kände" ni att ni var gravida, eller började ana? ungefär efter hur lång tid alltså? när märkte ni att magen började växa smått...
Svar
11
· Visningar
4 925
Senast: Blueberry
·
C
  • Låst
Övr. Barn Under de senaste två, tre veckorna har det läckt lite. Inte så läckert, om ni hajar! :smirk: Så var det inte alls under min första...
Svar
9
· Visningar
1 298
Senast: ameo
·
  • Låst
Övr. Barn Hade ett hett samtal med en kompis ang ammning och dricka alkohol. Hon har i sin tur många vänner som druckit alkohol medan de ammat...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: marieka
·
W
  • Låst
Övr. Barn Igår blev min man uppringd av SIFO, som skulle göra en undersökning om föräldraledighet. Han fick en massa frågor om vad som styrde vår...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: tifo
·
  • Låst
Övr. Barn Hjälp!! Bryter ihop om jag inte får sova. Har en 6mån bebis hemma. Han vaknar 2-3ggr per natt. Ibland lyckas jag få han somna om utan...
2
Svar
37
· Visningar
2 184
Senast: Hallau
·
  • Låst
Övr. Barn Släkten är på mig konstant och vill veta vad vi behöver till pruttungen. Svärfar ska köpa en hokus pokus stol. Själva har vi både...
Svar
10
· Visningar
6 686
Senast: snurran
·
Y
  • Låst
Övr. Barn Hur har ni resonerat kring ridning under graviditeten? Hur länge har ni ridit? Jag rider fortfarande (i v.30), rider givetvis inga...
2
Svar
25
· Visningar
3 055
Senast: Ida_79
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har försökt bli gravid ett antal månader nu, men mensen envisas med att dyka upp punktligt varje månad. :cry: Nu de sista två...
Svar
1
· Visningar
2 272
Senast: Tokmaja
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min kille går i 3:an och har flera kompisar i och utanför klassen som har spel som heter GTA. GTA spelen säljs och görs reklam för i...
2
Svar
28
· Visningar
2 319
Senast: SessCa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp