Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Övr. Barn Varför är det så få barn nu förtiden som säger "tack"? Vi har fått en massa respons från dagis för att vår son alltid säger "tack" när...
Svar
12
· Visningar
1 273
Senast: Ankan
·
  • Låst
Övr. Barn Och hur gör alla andra? Vi får ingen dagisplats till David förrän 8 augusti och då har vi ändå skickat in ansökan i december -04 (man...
2
Svar
22
· Visningar
2 700
Senast: 300hk
·
T
  • Låst
Övr. Barn Ska man ha en molande värk i magen hela graviditeten eller brukar det gå över? Var hos BM på info.möte igår. Hon sa att det är inte...
Svar
17
· Visningar
13 335
Senast: Thindra
·
  • Låst
Övr. Barn Får barn det av katter? Jag har försökt lära Astrid att HUNDEN är människans bästa vän, gett henne hund-gosedjur, men till ingen nytta...
Svar
13
· Visningar
1 474
Senast: vendelay
·
T
  • Låst
Övr. Barn Varför är det så få barn nu förtiden som säger "tack"? Vi har fått en massa respons från dagis för att vår son alltid säger "tack" när...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: ameo
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hej. Min sambo o jag kommer förmodligen att påbörja en IVF-behandling snart.Nån som har erfarenhet? Hur många försök innan grav?Låter på...
Svar
10
· Visningar
2 674
Senast: equi
·
  • Låst
Övr. Barn Jag går min fjärde termin på lärarutbildningen och nu har vi praktik i tre veckor. Jag gör mina veckor på en montessoriförskola, och jag...
Svar
7
· Visningar
1 452
Senast: benjamin
·
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag gått och irriterat mig mer och mer och funderar på att byta BM. Har inget förtroende alls för min BM. Kommer man med ett...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: Xeline
·
R
  • Låst
Övr. Barn Min tonårskille vill bara spela data eller xbox på sin fritd. Han får egentligen bara spela en timme om dagen,men det är som en...
2
Svar
26
· Visningar
2 796
Senast: Xeline
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är det för puckade människor som håller på med sånt här? Kan inte tjejerna få se ut som de vill ens när de åker på ridläger...
2
Svar
37
· Visningar
3 511
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Vi har bokat en restresa från lokala flygplatsen till Gran Canaria :cool: Lite nervöst är det ju att åka med en så liten bebis...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 153
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag vet inte om någon här har erfarenhet av detta område, men vet ngn ngt om gravidiet och reumatism i kombination? Jag har hört...
Svar
4
· Visningar
2 091
Senast: ameo
·
Y
  • Låst
Övr. Barn jag är nu i vecka 35 och bebisen har inte behagat vända på sig utan ligger med rumpan först så på tisdag ska vi in på ett...
Svar
6
· Visningar
1 865
Senast: ridtravare
·
P
  • Låst
Övr. Barn Hi hi! Jag tror jag är skengravid!! :eek: :D Kan man vara det?? Min mage har plötsligt blivit tjock och ibland när jag ligger och ska...
Svar
19
· Visningar
3 609
Senast: knorris
·
J
  • Låst
Övr. Barn Som spin-off på bukebebisar-hur går det, vill jag nu se lite foton på era småttingar! (även Magdalenas fast hon nu är 1 år ;) Grattis...
2
Svar
35
· Visningar
3 193
Senast: 300hk
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har tidigare arbetat som "outbildad" (dvs jag hade utbildning, men ingen pedagogisk) på förskola med alla åldrar. Numera läser jag...
2
Svar
22
· Visningar
18 657
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Huvaligen vilken dag... Det började i natt med att elin blev förkyld och vaknade i flera omgångar och hostade, så jag var ner och...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Har två frågor. 1: När gick ni upp i vikt när ni var gravida? Hur mycket gick ni upp i vikt/månad alltså. 2: Hur känslig är...
Svar
6
· Visningar
1 751
Senast: Gandalf
·
A
  • Låst
Övr. Barn När var det dax för dig, eller har du redan fått bebbe? Har inte tid att vara inne så mycket här sedan Hanna har börjat gå (pust) så jag...
Svar
6
· Visningar
1 111
Senast: acke
·
M
  • Låst
Övr. Barn Igår när jag kom hem från jobbet hade båda barnen skumma utslag. Både armar, lår, vader, rumpa och lite mage/rygg. Det är som massor med...
Svar
7
· Visningar
14 881
Senast: Kajo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp