Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Idag hade jag inget alls inbokat så efter en väldigt sen frukost/lunch gick jag en lång promenad. Det är länge sen jag har gått en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 656
Senast: Magiana
·
P
  • Låst
Dagbok Nu har mannen så ont att morfinet inte hjälper :( Senaste röntgen visade inte på någon som helst tillväxt, så vi har väl tagit det rätt...
2
Svar
24
· Visningar
2 522
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Igår var det stallbyte. Hästtransportören kom en kvar tidigare så allt var överstökat väldigt snabbt. Hästarna stod bra i transporten...
Svar
5
· Visningar
691
Senast: Habina
·
  • Låst
Dagbok Dricker vin pga ensam. Bästis 1 har middag med sin familj i stan. Bästis 2 har lilla julafton utanför stan. Resten har pojk/flickvänner...
Svar
3
· Visningar
253
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Har nedräkning varje dag, inte bara till julledigheten - utan främst till fullservicestallet. Är så trött på kvällarna. Idag vaknade jag...
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Dagbok Julafton rullade ju på bra då jag blev inbjuden till julfirande hos släkten till hästägaren i det andra stallet. Dagen efter sov jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 953
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Dagbok Första december När vår saga börjar har en lång och mycket kall höst redan övergått i vinter. Isen har lagt sig över sjöar och...
2
Svar
35
· Visningar
3 155
Senast: ptr
·
  • Låst
Dagbok Nu är jag ledig i två veckor. Najs. Då blir det tid till att gå med den lilla lurviga hästen. Den här veckan har jag bara gått två...
Svar
19
· Visningar
1 689
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Dagbok Jag är ju rätt sugen på att rida på andra sidan riksvägen så småningom för där finns jättefina trav- och galoppsträckor mellan åkrarna...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Korven
·
  • Låst
Dagbok FK begärde komplettering av sjukintyg och idag var jag till VC för att göra detta. Läkaren jag träffade har jag träffat en gång förut...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Dagbok Jag är bjuden på julbord med jobbet om drygt en vecka och skulle gärna vilja gå. Tyvärr får jag nog lov att inse att det inte funkar...
Svar
8
· Visningar
2 344
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Ja herregud! Jag har precis tackat ja till platsen och är överlycklig! Uppsala here I come!!
2
Svar
36
· Visningar
3 155
P
  • Låst
Dagbok Min man är sjuk... Har ont.... Och jag kan inte göra något, är helt hjälplös. Vet inte hur jag ska hantera situationen....
2
Svar
37
· Visningar
3 377
Senast: prallan
·
  • Låst
Dagbok Tusan vet om det inte kan funka... sover något bättre är iofs trött i perioder dagtid med... Kroniska klämkänslesmärtan runt midjan från...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Igår ringde min bror och berättade hur en av mina farbröder dött. Kom utan förvarning. Tydligen hade han inte kommit till ett inbokat...
Svar
16
· Visningar
1 454
Senast: starcraft
·
  • Låst
Dagbok Jag har varit hos en naprapat för första gången i mitt liv. Hon började med att trycka tummarna mot min nacke. Aj! Det gjorde ondare än...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Så bråkiga tankar man kan ha ibland. När man bara borde bara här och nu. Frejen är ju opererad nu igen, i måndags. Gipsbyte är bokat...
Svar
4
· Visningar
1 193
Senast: Takire
·
  • Låst
Dagbok Jag har börjat spara till pensionen! Via mitt städställe så fick jag träffa en rådgivare som hjälpte mig att ordna ett sparande till...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: pepp
·
  • Låst
Dagbok Jag hade sovit uruselt och gick som i ett vacuum hela dagen. Rehabträningen var zombievarning. Alla i personalen sa bara "stå ut - det...
Svar
0
· Visningar
512
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det blev ett pass på banan med den vita ponnyn idag. Han var förhållandevis pigg idag. I alla fall med hans mått mätt. Jag hade...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp