Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Det är inte tänkt att användas som övriga forum. Du skapar en ny tråd för varje dagboksinlägg. Inne i tråden finns länkar så att alla lätt kan få upp bland annat samtliga dina dagbokstrådar. Huvudmoderator: Gunnar
Övr. dagbok Idag fyller jag år så jag hade förätit mig en aning på bakelse innan ridlektionen. Ajaj. Jag mådde lite illa när jag åkte dit och...
Svar
0
· Visningar
47
Övr. dagbok Jag trodde ju att jag skulle få rida i sol idag. Den sken hela förmiddagen, hela vägen till stallet och när jag hämtade pålle i hagen...
Svar
0
· Visningar
94
Övr. dagbok Följde med dottern till stallet igår, hon kände sig lite krasslig så jag tänkte jag kan iallafall hjälpa till borsta pålle lite så går...
Svar
0
· Visningar
59
Övr. dagbok Det började lite struligt, med en ryttare i fel klass , en missad anmälan och nya små ponnyelever där föräldrarna inte uppfattat att det...
Svar
0
· Visningar
79
Övr. dagbok Jag deltog på hopplektionen, dvs stod inte bara på meddelinjen och tittade på de andra. Jag hoppade banan på 6 "hinder" hela TVÅ ggr...
Svar
0
· Visningar
91
Övr. dagbok Då har jag ridit min första lektion i ordinarie grupp :) Det var nära att jag fick samma häst som när jag provade en lektion i den öppna...
Svar
0
· Visningar
46
Övr. dagbok Började med att sitta och skitsnacka i fiket, vilket gjorde att jag inte riktigt hann det jag tänkt mig. Men sånt är viktigt också...
Svar
0
· Visningar
128
Övr. dagbok Det känns lite spännande det här. Det var många år sedan jag red på ridskolehäst i ordinarie grupp. Jag hoppas att jag utvecklas mer än...
Svar
0
· Visningar
54
Övr. dagbok Markarbete och galoppbommar, vet ni hur länge sen det är jag GALOPPERADE över en bom? J-vligt länge sen :cool: Kommentaren från min...
Svar
0
· Visningar
37
Övr. dagbok Så det ser ganska lovande ut för dottern och Z till klubbisen på söndag. Dom startar 70 och 80, hon vill ta det lite lungt...
Svar
0
· Visningar
67
Övr. dagbok Jätteglad, fick återigen sitta på vackre Svarte Petter. Han gick lektionen innan den här veckan också och var lagom uppvärmd. Det var...
Svar
0
· Visningar
42
Övr. dagbok Idag togs en av ponnyerna på ridskolan bort, en riktigt liten charmknutte. Han har varit med sen min dotter var liten, en efter en...
Svar
0
· Visningar
43
Övr. dagbok Glömde tydligen helt bort blogga om förra veckans lektion. Får väl skylla på att jag hade fruktansvärt ont i ryggen efteråt Uppsatt på...
Svar
0
· Visningar
40
Övr. dagbok Någon duktig bloggskrivare är jag inte ;) Jag är imponerad av er som har aktiva bloggar. Det är nu dags att städa lite bland bloggarna...
Svar
0
· Visningar
197
Övr. dagbok Var uppsatt på rätt häst direkt den här gången. Söta Svarte Petter. Dessutom gick han lektionen före så jag hann fixa lite saker innan...
Svar
0
· Visningar
40
Övr. dagbok Inte i bemärkelsen varit ute och firat på krogen, för det bidde inget nattklubbsbesök Däremot var jag snäll ordförande och skjutsade...
Svar
0
· Visningar
66
Övr. dagbok Gick faktiskt över förväntan bra, kändes som jag (nästan) var där jag slutade i våras trots obefintlig kondis :p Dottern messade från...
Svar
0
· Visningar
76
Övr. dagbok Att dottern rider kl17 och jag kl20, känner det redan nu. Nu får jag åka förbi från jobbet och hämta henne, åka hem och byta om för att...
Svar
0
· Visningar
62
Övr. dagbok Iallafall för dottern (min lektion är ju inte förrns på torsdag) Började med att hon fick ett "tusentusentusentack" sms från hästägaren...
Svar
0
· Visningar
88
Övr. dagbok Första dagen på gymnasiet, min lilla plutt? Är han verkligen tillräckligt gammal för det? Kan inte vara möjligt för det innebär ju att...
Svar
0
· Visningar
65

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Ha-begär

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos

• Dagboken