Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Det är inte tänkt att användas som övriga forum. Du skapar en ny tråd för varje dagboksinlägg. Inne i tråden finns länkar så att alla lätt kan få upp bland annat samtliga dina dagbokstrådar. Huvudmoderator: Gunnar
Övr. dagbok För "mina" tjejer red så himla bra igår. Det var absolut det bästa dom ridit, tyvärr var inte domaren lika lyrisk som mig, instruktören...
Svar
0
· Visningar
60
Övr. dagbok Råkade av en slump slå över till filmen igårkväll. Vilken film, vilken berättelse och vilket grymt öde och vilka människor. Tårarna rann...
Svar
0
· Visningar
82
Övr. dagbok 30 minuter cirkelträning och direkt efter det 45 minuter Zumba. Kommer troligtvis dö.......så tack för mig och den här tiden :rofl...
Svar
0
· Visningar
99
Övr. dagbok Inte för att kursen var så himla mycket att hänga i julgran direkt. Blev mest en massa snack om detaljer som RS missat helt i nya...
Svar
0
· Visningar
60
Övr. dagbok Kan man kalla det igenridning om man rider innan sin ordinarie lektion :angel: Iallfall blev det en trevlig överaskning att det var T...
Svar
0
· Visningar
69
Övr. dagbok Så här ska tävlingsatsas under våren :rofl: Målet är att få rida en LB, kanske inte under VT men i höst. Mitt stora problem just nu är...
Svar
0
· Visningar
53
Övr. dagbok Pga av snön var det ena ridhuset stängt (ska skottas idag) så min grupp delade ridhus med dotterns dressyrspecial. Det gick faktiskt bra...
Svar
0
· Visningar
99
Övr. dagbok Kom precis på att jag inte skrivit om förra helgens KM-äventyr så det får bli ett kombi-inlägg. Hur KM gick kan sammanfattas i två ord...
Svar
0
· Visningar
64
Övr. dagbok Fick Svarte Petter eftersom jag ska rida KM nu på söndag. Ev kommer M dit och coachar (shit vad nervös jag blev när hon sa det :p ) Den...
Svar
0
· Visningar
59
Övr. dagbok Hmm, kom på att jag inte skrivit om förra veckans lektion, slarvigt. Hade ingen lust rida alls egentligen eftersom min nacke krånglade...
Svar
0
· Visningar
116
Övr. dagbok Hade Svarte Petter igen, kommer troligtvis ha honom nu den närmsta framtiden. Iallafall fram till KM-dressyren (Japp, det är officiellt...
Svar
0
· Visningar
52
Övr. dagbok Jag gillar Eva-Lisa som har Core-cirkelträning Övningarna känndes inte så himla jobbiga när vi gjorde dom, men det känns dessto mer i de...
Svar
0
· Visningar
71
Övr. dagbok Det gick förvånansvärt bra träna på LCHF, fast experterna säger man måste ha kolhydrater för att orka träna. Men han PT:n måste ha glömt...
Svar
0
· Visningar
60
Övr. dagbok Man börjar med tvätta 32-fots motorbåt med högtrycksvätt så man blir riktigt blöt och kall. Sen gör man sig iordning för att gå på...
Svar
0
· Visningar
77
Övr. dagbok Undrar hur många som kommer läsa det här inlägget pga rubriken :p Frukost 07,15: Rooibos-te med grädde (åt väldigt sen middag och var...
Svar
0
· Visningar
78
Övr. dagbok Inspirerad av Cassiopejas ridblogg tänkte jag börja redovisa mina egna lektions-eskapader. Även om jag inte skriver på långa vägar så...
Svar
0
· Visningar
82
Övr. dagbok Tänkte börja blogga igen och letade efter bra blogglösningar på nätet. Men ibland har man lösningen rakt framför näsan :D
Svar
0
· Visningar
68
Övr. dagbok En arbetskamrat gick bort i fredags i aggressiv lungcancer. Han var in i det sista helt övertygad om att han skulle bli frisk. Så...
Svar
0
· Visningar
66
Övr. dagbok Ägna helgen att jul-städa köket och det känns i mina stackars axlar kan jag säga. Det är ändå roligare att när sambon kom hem råkade jag...
Svar
0
· Visningar
79
Övr. dagbok Jag som skulle rida så mycket mer den här terminen nu när jag skulle dela torsdagslektionen med en vän. Har nog aldrig ridit så sällan...
Svar
0
· Visningar
61

Hästdiskussioner nu

• Hur lägga upp konditionsträning?
  • Dressyrsnackis 14
  • Dräktiga ston 2018/2019

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Snöstorm ute

Radannonser