Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Det är inte tänkt att användas som övriga forum. Du skapar en ny tråd för varje dagboksinlägg. Inne i tråden finns länkar så att alla lätt kan få upp bland annat samtliga dina dagbokstrådar. Huvudmoderator: Gunnar
Övr. dagbok Min nacke är inte bra och i fredags var den hemsk, satt med både migrän och yrsel på jobbet. Bestämde mig på vägen hem att inte rida så...
Svar
0
· Visningar
77
Övr. dagbok Dom var jätteduktiga både hon och pållan men hade lite otur och slutade på 8 fel. Som mamma blir man ju lite orolig och jag kasta mig...
Svar
0
· Visningar
90
Övr. dagbok Har alltid sagt att -nää, den hästen kommer jag aaaaaaldrig våga rida. Så ni skulle sett min min när jag kollade tavlan igår för att se...
Svar
0
· Visningar
94
Övr. dagbok Ja inte är det tråkigt här på jobbet just nu när man kan följa ovanstående såpa från första parkett. Det senaste avsnitten handlar om...
Svar
0
· Visningar
100
Övr. dagbok Nämligen att vicka på huvudet tills det knäpper i nacken (låter ungefär som när folk drar i fingrarna :crazy:) Tänker inte på att jag...
Svar
0
· Visningar
86
Övr. dagbok Springer och stänger den f-bannade dörren förtioelva ggr varje dag. Ska de vara så svårt stänga en dörr efter sig. Nu är det dax igen...
Svar
0
· Visningar
101
Övr. dagbok Efter min ofrivilliga avsittning för ett par veckor sen har hoppningen känts lite jobbig. Speciellt på en viss häst. Men efter lektionen...
Svar
0
· Visningar
83
Övr. dagbok Å andra sidan har ridningen överlag känts skit. Kan bero på kvardröjd förkylning och allmänn stress. Iallafall... Red dressyrlektion...
Svar
0
· Visningar
101
Övr. dagbok Jag har precis uppdaterat Bukefalos blogg till en rykande färsk beta-version. Detta kan innebära lite fler buggar än man är van vid. Men...
Svar
0
· Visningar
96
Övr. dagbok :pDet var tävlingshelg i helgen. Lördagen så var det första matchen i ponny-cupen. Tjejerna red kanon och det slutade 1-1, då samtliga...
Svar
0
· Visningar
82
Övr. dagbok Hade hoppning i combi-gruppen. Fick C som jag också ridit i hopp-gruppen. Vi gjorde (nästan) samma övning som vi hade gjort i...
Svar
0
· Visningar
107
Övr. dagbok Samma häst som sist, inte lika känslig i ryggen den här ggn men väldigt mycket spöken i ridhuset, speciellt vid dörren. Lite märkligt...
Svar
0
· Visningar
115
Övr. dagbok Har fått biljetter av bror till Footloose, tyvärr kunder han bara komma åt två per föreställning så sonen och jag går ikväll på...
Svar
0
· Visningar
99
Övr. dagbok Halvägs in i lektionen låste sig ryggen :cry: Så någon studs på böjt spår var bara att glömma. Däremot gick övrig ridning jättebra mot...
Svar
0
· Visningar
149
Övr. dagbok Samma häst den här lektionen också, M kändes lite segare/ovilligare än veckan innan. Kan mycket väl berott på att hon brunstar Började...
Svar
0
· Visningar
97
Övr. dagbok Jättekul när man då får A att rida. A är en: ekonomisk häst (om man är snäll) alt :devil:lat (om man ska vara elak) Övningen gick ut på...
Svar
0
· Visningar
112
Övr. dagbok Ordinarie vikarien var på släktträff så vi hade en vikarierande vikarie :D Samma övning som sist med tillägget att bommarna på...
Svar
0
· Visningar
89
Övr. dagbok Min bil gick sönder i går kväll, en slang till dieselreturen antagligen. (så jag spred en 20 liter diesel över vägbanan mellan handen...
Svar
0
· Visningar
105
Övr. dagbok Blev mer bomarbete den här lektionen. Fyra bommar på mittlinjen samt fyra bommar på diagonalen åt vardera håll ut mot hörnen M gick...
Svar
0
· Visningar
97
Övr. dagbok Eftersom E-L red förra veckan så var det första gången i nya gruppen igår. (Vi delar och kommer rida varannan vecka) Fick S som jag...
Svar
0
· Visningar
145

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

• Artros - wtf?
  • Spex på bröllop
  • Trädgård 2019 Del 2

Dagbok

Radannonser

• Fint fullblod säljes