Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag har lute tröttnat på att dricka alkohol. Det är nice att sitta på verandan med ett glas vin och prata med sambon efter vi kommit hem...
Svar
9
· Visningar
1 451
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Det här är väl kanske inte så mycket för andra att läsa, men vill ni så är det självklart fritt fram. Men mest av allt är det för min...
Svar
0
· Visningar
633
  • Låst
Dagbok Hmm... Det är inte bara i brev- och paketsorteringen på PostNord som det kan bli kaos....
Svar
1
· Visningar
549
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Snoozade från 06.30 till 8, vacklade runt o försökte få på mig kläder i rätt ordning med protesterande höft. Sedan en sväng till MCD för...
Svar
0
· Visningar
463
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Alternativ 1: Leva Vara modig och skratta ofta Alternativ 2: Jag börjar med nyårslöften en annan dag.
Svar
0
· Visningar
461
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det här kommer nog inte bli ett så värst välformulerat inlägg. Jag är bara SÅ TRÖTT idag. Jag är trött i huvudet och i kroppen. Jag har...
Svar
5
· Visningar
626
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Södra Småland. Det regnar och regnar.... Insläpp av hästarna ser ut så här: Klafs klafs klafs ner till grinden med ett fast grepp om...
Svar
0
· Visningar
1 176
Senast: Cornelia
·
  • Låst
Dagbok Jag var och red idag. Seniorens ägare hängde med på sin unghäst. Den fick totalt frispel i skogen när den blev rädd för något, oklart...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok För kanske 3år sedan så blev jag väldigt rädd för döden. Det var strax efter jag gått ut gymnasiet och jag vet inte vad som utlöste...
Svar
0
· Visningar
650
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Tar det från min tråd för att samla trådarna. Detta hände någon vecka innan sommarlovet 1987. Platsen var kvarnbergsskolan, Huddinge...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: prallan
·
  • Låst
Dagbok Året i korthet Vissen Äsch Rutten Deprimerande Ensam Less Öde Suck Tröttsamt Men för farao
Svar
1
· Visningar
489
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Dagbok Tänkte om jag skulle försöka sammanfatta året som gått lite. På det "privata planet" har jag verkligen inte mycket att säga... Jag har...
Svar
1
· Visningar
551
Senast: EmmaW
·
  • Låst
Dagbok Igår gick jag in på puben för att beställa en öl och ett glas vin. Hade stått vid baren i 10 sekunder innan en söt liten 22-åring...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Detta blir lite kortare än det tidigare. Jag kommer inte i håg så mycket. Det var i högstadiet, början av terminen för det var varmt...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: ptr
·
  • Låst
Dagbok Kan jag skriva här? Eller, klart att jag kan, men vad ska jag skriva? Behöver skriva ner några tankar. Känns som om jag står där vägen...
Svar
6
· Visningar
755
  • Låst
Dagbok Idag har jag fått en del gjort. Eller det känns iallafall så, men när jag skriver ner det ser det väldigt fjuttigt ut. Det är ju...
Svar
3
· Visningar
589
Senast: grodan21
·
  • Låst
Dagbok Kära dagbok, Det är konstigt hur den fungerar ibland, den där hjärnan. När jag ena dagen inte kan förstå hur jag någonsin har kunnat...
Svar
0
· Visningar
339
  • Låst
Dagbok Ikväll SKA jag fylla i kontaktformuläret på kommunens hemsida om personligt ombud. Fast det känns läskigt, inte som "nåt för mig", som...
Svar
2
· Visningar
757
  • Låst
Dagbok Nu har jag bestämt att hästen ska få vila en vecka. Det är ingen lång tid, men det ger mig ändå lite dåligt samvete. Men jag bestämde...
2
Svar
22
· Visningar
1 190
  • Låst
Dagbok Idag var det sista postdagen för året och jag har fortfarande inte fått någon kallelse till psykiatrin. Så jag får fortsätta att vänta...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp