Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Bukefalos 30 år!

Filtrera med prefix:

Dagbok Det kommer att flytta in två bisamhällen här till våren. De är bokade. Nu behöver jag bara köpa en ny overall. Resten har jag ju. :D
Svar
7
· Visningar
945
Senast: ameo
·
Dagbok Jag kliver upp någon gång runt halv tolv. Psykologen trodde idag att jag vänt på dygnet. Men jag går ju ofta och lägger mig runt tio. Så...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Wille
·
Dagbok Jag trivs med mitt boende. Inget snack om den saken. Här har jag frihet att odla som jag vill. Ja, jag hade kanske önskat att jag bodde...
Svar
1
· Visningar
1 060
Senast: cewe
·
Dagbok Orken alltså. Det finns inget driv kvar att klara av att borsta tänderna, att söka jobb, att städa en kvart om dagen. All kamp känns... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 788
Senast: gammalek
·
Dagbok Jag låg kvar i sängen till 12 och har åter lagt mig i sängen. Men jag måste ta in ved idag. Jag måste duscha också. Och borsta tänderna...
Svar
4
· Visningar
663
Senast: pajaztar
·
Dagbok På fb är det en som säljer hela sin biodling med över 50 samhällen och de finns i närheten. Riktigt så många ska ju inte jag ha, men 1-2...
Svar
10
· Visningar
989
·
Dagbok Jag ska hålla ett litet föredrag för det lokala partiet och försöker få grepp på ämnet och göra det presentabelt. Men det bara snurrar i...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: Kirre
·
Dagbok Jag sov till en bra bit över 11 idag. Och dagen har inte varit särskilt innehållsrik. Jag har lyckats borsta tänderna och hämta ved. Det...
Svar
0
· Visningar
526
·
Dagbok Jag skrev en jobbansökan idag som var tvunget att postas med snigelpost, då arbetsplatsen inte tog emot digitala ansökningar. Eftersom...
Svar
11
· Visningar
1 202
Senast: Trasten
·
Dagbok Låg kvar i sängen till en bra bit över 11. Ville inte gå upp. Önskar jag kunde få sova dygnet runt. Orkar inte med livet. Men nu har... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 801
·
Dagbok Försäkringskassan ger mig ingen inkomst för oktober. De godkänner inte min förklaring till varför jag var sen med ansökan. Orkar fan... 2
Svar
28
· Visningar
3 472
Senast: MiaMia
·
Dagbok Sov till elva. Men det var ändå förvånansvärt tidigt att kliva upp då jag var uppe en timme mitt i natten. Vaknade av att jag petade mig... 2
Svar
35
· Visningar
4 023
Dagbok Jag har inte orkat söka ett enda jobb den här månaden trots att det redan är den tionde. Vet inte hur fan jag ska klara av att lösa det...
Svar
2
· Visningar
591
·
Dagbok Jag är inte alls lika smidig längre som jag alltid har varit. Vet inte om det kan skyllas på min övervikt eller att jag helt enkelt... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 860
Senast: Masqueradee
·
Dagbok Jag vill bara sova. Sova bort mitt liv. Så skönt att få somna på kvällen, men en plåga att vakna på morgonen. Vill inte kliva upp så jag...
Svar
7
· Visningar
1 238
·
  • Låst
Dagbok Jag har gått 11 gånger hos den nya psykologen. Under tiden har i princip inget blivit bättre, mer än att jag klarar av att borsta... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 055
·
Dagbok Jag vaknade vid 8 i morse men sov vidare till 11 trots att Toni försökte få upp mig tidigare. Nu ligger jag i sängen och kommer inte...
Svar
5
· Visningar
980
·
Dagbok Jag tänkte göra blinier idag. Det är något jag gjort tidigare vid nyår. Men jag vet inte om jag orkar. Är kass i magen och har fått...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: TeamLundVer
·
Dagbok Ja, man får ju det. Men jag kommer väl dessvärre inte att somna, trots att jag känner mig trött. La mig dock i sängen när jag kom hem...
Svar
0
· Visningar
443
·
Dagbok Jag har blivit kallad till en ny intervju! Det är på en kyrkogård. Jag checkade alla skall-krav i annonsen utom en. Det jag saknar är... 2
Svar
29
· Visningar
4 702
·

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur