Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Jag åkte till privatlektionsstället vid världens ände igen med ett par vänner, och var helt inställd på att sitta på dressyrbjässen. Men...
Svar
0
· Visningar
686
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok I dag har jag och min pv röjt i trädgården, tänk er övervuxen djungel med 1-2 års torra löv och kvistar på marken. Men också att hon som...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Försöker att äta animaliska produkter av hälsomässiga och etiska orsaker. Så idag experimenterade jag fram detta recept på citronrutor...
Svar
0
· Visningar
790
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Idag hängde jag med på en ridtur ned till stranden för ett dopp i havet med hästarna (och de gästerna som var med). Ranchägaren pratar...
Svar
0
· Visningar
265
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Efter att min pv tog en film på mig när jag hoppade i poolen så insåg jag att "oj då". Efter 4-5 månader arbetsbefriad och LAT samt en...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Redan före veckans första ridlektion så hade jag hamnat i ett läge där jag grubblade över vad det är jag håller på med och varför. Jag...
Svar
0
· Visningar
430
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok Det är nog cirka 2½ år sedan jag tävlade sist. Det var då jag hade fått abonnemang på skäckponnyn på ridskolan som inte kunde galoppera...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Hurra hurra hurra!! Igår fyllde jag år och min underbara pv hade fixat det helt kanon! Han hade packat en stor kylväska med mat och...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Jag har ägnat lite tid åt att rota i gamla tävlingsresultat för Senioren. På nätet går det att hitta resultat från 2001 och framåt på...
Svar
0
· Visningar
377
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Idag slumpade det sig som så att jag följde med Seniorens ägare till en träning. Det var ett helt spontant ryck och jag var inte ens...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok Äntligen kom min order i brevlådan, påfyllning av mina pärlor och paljetter samt tråd och verktyg!!
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Så igår åkte jag ner till min gamla arbetsplats för att hälsa på mina gamla kollegor (hästarna) men även fylla en kasse hö att ta med...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Nu har vi intervalltränat ute på grusvägarna. Vi har en perfekt runda för det. 15 min skritt. 5 min trav. Skritt 2 min trav 5 min...
Svar
0
· Visningar
320
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu har vi inga bebisar längre utan helt plötsligt startar vi i sista klasserna på dagen. 2 min per ekipage, halvtimmas paus mellan...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok I morse vaknade jag upp till några meddelanden på messenger från vänner "runt om i världen" som frågade om jag var ok och min familj...
Svar
0
· Visningar
242
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok "To-do"-listan är 3 A4 papper lång... :meh: Vet inte i vilken ände jag ska börja! :cautious: Fast jo, det vet jag nog ändå... Men ja...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Att komma till ridskolan och se att jag får sitta en lektion till på min fina vita springare Dell kändes nästan osannolikt! Vilken...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Dagbok När nu äntligen jag och Tinkern får hoppträna, naturligtvis blir det halv storm och regn med hagel. Så mycket att vi tillslut red och...
Svar
0
· Visningar
308
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Såå nån av våra hönor lägger massiva ägg haha
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Dagbok Öroninflammationen vill inte ge med sig, ögat är dock ok konstaterade akuten men bihålan ställer till det och gör att jag blir ständigt...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp