Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Det har inte blivit mycket gjort de senaste lediga dagarna. Jag sov gott i natt men känner mig så obeskrivligt trött. Nu provar jag att...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: svea
·
Dagbok Jag åkte till affären nyss och var en hårsmån från att krocka. Det var en kvinna som körde ut framför mig trots att hon hade...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Niyama
·
Dagbok Jag har semester idag. Det finns saker jag borde göra. Bl.a. borde jag jobba med ett uppdrag för mitt extrajobb. I stället ligger jag på...
Svar
0
· Visningar
461
Senast: Wille
·
Dagbok Jag fick min tredje covid-spruta igår och idag har jag känt mig ömsom frusen, ömsom svettig, så jag har utgått från att jag har feber...
Svar
16
· Visningar
1 409
Senast: Gnist
·
Dagbok Jag är så nöjd över att jag lyckades klippa gräsmattan igår. Det tar emot varje gång, men känslan är skön när det väl är gjort. Sen...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Zpunk
·
Dagbok Jag undrar om jag någonsin kommer att vänja mig vid att kliva upp vid fem? Tvivlar på det. Jag har nu jobbat sedan 11 april och...
2
Svar
35
· Visningar
7 916
Senast: Sel
·
Dagbok Jag blev ju aldrig någon. Människor tycker inte om mig och jag är ensam. Så jag tänker att jag vill göra något för mig själv och som är...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
20 911
Senast: Sel
·
Dagbok I morse vaknade jag runt 7 och kände mig pigg för en gångs skull. Jag klev upp, tömde tvättmaskinen och la in en ny laddning tvätt. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 865
Senast: farin
·
Dagbok Jag har sannolikt levt mer än halva mitt liv. Och under åren som gått har jag inte åstadkommit något alls och jag har inte gjort någon...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 577
Senast: Zpunk
·
Dagbok I en tråd på forumet diskuteras det vad som är vila. En del tycker att aktiviteter så som laga mat, baka, gå ut med hundarna och torka...
2
Svar
33
· Visningar
2 620
Senast: Krålus
·
Dagbok Jag vaknade runt halv nio, matade katterna och åt frukost. Nu ligger jag i soffan och inget händer. Planen för idag är att rensa en yta...
Svar
2
· Visningar
685
Senast: Wille
·
Dagbok I förra veckan kördes de första sommarblommorna ut på stan. Sen har vi mer som är planterat, men inte utkört ännu. Idag åkte jag runt...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: Wille
·
Dagbok På väg till jobbet kör jag förbi den här skylten: Några trösterika ord så där längs vägen. Jag har alltid velat tro att allt kommer...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: Wille
·
Dagbok Jag har köpt växter. De behöver givetvis planteras. Men jag har kvar växter i kruka som jag köpte förra året. En har t.o.m. dött för jag...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: Reville
·
Dagbok Jag skulle behöva sätta fart. Jag har massor att göra. I stället har jag krupit ner i sängen igen. Men jag har i alla fall hängt tvätt...
Svar
16
· Visningar
1 000
Senast: Wille
·
Dagbok Ofta när jag parkerat någonstans så fastnar jag och kommer inte ur bilen. Jag blir sittande. Drygt att bara sitta och inte få något...
2
Svar
27
· Visningar
3 633
Senast: Wille
·
Dagbok Orkar inte vara ensam, trött och ha ångest jämt. Livet ger inget. Det kräver bara. Jag är udda och missförstås jämt. Jag har ingen plats...
2
Svar
35
· Visningar
4 028
Dagbok Jag slutade jobbet klockan ett i onsdags, åkte hem och la mig på soffan. Var så trött. Igår lyckades jag få lite gjort, men låg mest på...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 555
Senast: Wille
·
Dagbok Jag sov dåligt i natt. Somnade på kvällen men vaknade och låg och skruvade mig fram och tillbaka. Katten låg i vägen varje gång. Vid...
Svar
0
· Visningar
520
Senast: Wille
·
Dagbok Regnet behövs. Ingen tvekan om det. Och jag har ju lite tur att jag är ledig så jag inte måste gå ut. Men jag hade ju behövt det. Jag...
Svar
3
· Visningar
484
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp