Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag är nervös. Tänk om det blir så jobbigt som förra gången? Men den här gången vet jag åtminstone var bedövningsplåstret ska sitta. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 979
Dagbok Jag fick ett samtal igår från ett jobb jag sökt och den följdes av en intervju idag på förmiddagen. Intervjun gav en bra känsla. Tror...
Svar
0
· Visningar
735
Senast: Wille
·
Dagbok Läste tråden om intressen. Jag har alltid tänkt att jag är en person med många intressen men vid en närmare titt så undrar jag om det...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: Sel
·
Dagbok Mitt timjobb är on-off. Särskilt när det kommer till kommunikation. Jag är liksom tillgänglig hela tiden. Och när jag får ett...
Svar
8
· Visningar
1 937
Senast: Trasten
·
Dagbok Jag har ångest så himla ofta. Nu med, medan jag skriver detta. Det är inte överjävligt just nu men ändå jobbigt. Jag funderar på om jag...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 004
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag ligger i och söker jobb, men blir inte kallad till intervjuer. Jag blev glad när jag fick timjobbet för jag trodde att det skulle...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: svea
·
Dagbok Jag försöker vara aktiv och fixa och dona, men det tar emot. Det känns som om jag gasar men inte lagt ur handbromsen. Jag har i alla...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
18 746
Senast: escodobe
·
Dagbok Jag har under en tid använt Facebook dating och Tinder. På fb har jag bara kollat på dem som redan klickat gilla på mig och har inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 833
Dagbok Jag försöker göra mitt bästa hela tiden. Jag tar mig i kragen flera gånger varje dag och gör. Jag pressar mig igenom motståndet och bara...
Svar
15
· Visningar
955
Senast: manda
·
Dagbok Att skaffa katt har inte riktigt blivit som jag räknat med. Det har blivit bättre. Det finns alltid någon katt tillgänglig att gosa med...
Svar
18
· Visningar
1 385
Senast: tuaphua
·
Dagbok Idag har jag verkligen inte haft tid att söka jobb. Dagen började med att boendestödet kom. Hon hade fått covid dagen efter att hon...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Wille
·
Dagbok Det är måndag. Plikterna kallar. Men fan vad segt det är. Jag har inte fått avtalet för extraknäcket än, men det kommer väl. Tror det...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: Wille
·
Dagbok Jag undrar varför jag genom åren varit så jävla snäll, ställt upp för folk, lånat ut pengar (som jag aldrig fått tillbaka), låtit mig...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Wille
·
Dagbok I tisdags blev det inget jobb sökt då jag "sjukskrev" mig från den aktiviteten. Jag kompenserade genom att söka två jobb på onsdagen...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Zpunk
·
Dagbok Det är en ny dag igen och jag undrar vad jag ska klara av att göra idag. Tur jag har katt. Annars skulle jag väl inte komma upp ur...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Wille
·
Dagbok Idag var jag och vaccinerade mig. Boendestödet var med mig. Jag hade satt på ett bedövningsplåster, men det visade sig att jag hade satt...
2
Svar
30
· Visningar
2 577
Senast: Wille
·
Dagbok Jag blev väckt av en katt i morse, som vanligt. Klev upp, matade katterna, satte igång vedspisen, gjorde frukost och åt. Sen började jag...
Svar
9
· Visningar
924
Senast: Sel
·
Dagbok Jag har tråkigt. Jag sitter och tycker att jag har inget att göra. Men det är ju inte sant. Jag borde bokföra och jag borde gå ut och...
Svar
8
· Visningar
797
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag har mest såsat idag och inte gjort många knop. Men jag har trots det varit ute och matat fåglarna två gånger. Sen hängde jag tvätt...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: Wille
·
Dagbok Jag blev väckt av Toni i morse. Hon kommer ofta på morgonen och petar på mig när hon tycker jag har sovit klart. Så idag kom jag upp ur...
Svar
10
· Visningar
947
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp