Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Jag kan ibland önska att jag inte hade några intressen utan kunde vara nöjd med att sitta i en lägenhet och häcka. Men så tråkigt det...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: Wille
·
Dagbok Jag känner mig spänd och orolig. För nästan 2 och en halvtimme sedan tog jag 3/4 dos lugnande. Senare kompletterade jag med den sista...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: Tualma
·
Dagbok Jag startade ju en tråd om detta förra gången jag var sjuk, men tycker väl inte att jag blev så jätteklok egentligen. När jag...
Svar
9
· Visningar
953
Senast: Monkie
·
Dagbok Jag är förkyld men så rastlös. Igår sov jag hela förmiddagen, men sen var jag ute och fixade i trädgården. Dagen blev väldigt randig med...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: Wille
·
Dagbok Jag som aldrig brukar vara sjuk har blivit förkyld igen. Det är andra gången inom en månad. Helt sanslöst. Så jag ringde sjukanmälan nu...
Svar
16
· Visningar
1 247
Senast: Reville
·
Dagbok Idag blir det en lång dag på jobbet. Arbetsledaren är ledig och jag jobbar på egen hand. På morgonen vattnade jag blommor men nu är det...
Svar
10
· Visningar
864
Senast: Wille
·
Dagbok Det är fredag och jag har slutat jobbet. Och jag känner mig så stressad. Jag har så sjukt mycket att göra i och lyckas varken prioritera...
2
Svar
26
· Visningar
2 069
Senast: Unafraid
·
Dagbok Ingen dag är den andra lik på jobbet. Det finns vissa jobb jag gillar mer än andra. Idag är jag t.ex. på bilbesiktningen med min kompis...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: Wille
·
Dagbok Jag vaknade hyfsat tidigt idag och skolade om mina risp. Sen gjorde jag klart bokföringen som jag började med igår, men som jag inte...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: SaraXX
·
Dagbok Igår var det strålande väder och jag fick lite gjort i trädgården efter jobbet. Jag slutar ju ett på fredagar så jag är ju inte helt...
Svar
5
· Visningar
850
Senast: svea
·
Dagbok Jag äger ingen släpvagn. I stället kan jag låna gratis på ett ställe. Men nu har det uppstått en situation då det blir svårt att låna...
2
Svar
22
· Visningar
2 553
Senast: em-pirre
·
Dagbok När jag började jobba sa boendestödet glatt att jag skulle få en bättre sömn. Bättre? Jag hade en jättebra sömn innan jag började jobba...
Svar
1
· Visningar
701
Dagbok Jag får visst en långhelg igen. Jag fick gå hem idag från jobbet direkt på morgonen för att jag är förkyld. Egentligen borde jag varit...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 472
Senast: Hippocampus
·
Dagbok Första veckan på nya jobbet är avklarad, men det kändes lite konstigt att gå hem redan klockan ett igår. Nästa vecka blir också en kort...
Svar
7
· Visningar
1 123
Senast: Wille
·
Dagbok Idag har jag jobbat min första dag. Efter att jag fått arbetskläder m.m. så blev jag ivägskickad för att beskära träd. Det var inget fel...
2
Svar
36
· Visningar
3 964
Senast: ptr
·
Dagbok Jag har klarat av ytterligare en arbetsdag. Sov dock dåligt i natt och kunde inte somna om efter 4. Beskar klart trädet jag började...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: Zpunk
·
Dagbok Ligger för närvarande i sängen och väntar på att min mobil ska laddas. Batteriet drogs ur en del när jag var ute och gick. När jag kom...
Svar
7
· Visningar
941
Senast: pepp
·
Dagbok Jisses vad fort det gick att få besked efter arbetsintervjun idag. Hann bara åka halvvägs hem och så kom samtalet att jag fått jobbet.
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 649
Senast: cirkus
·
Dagbok Det blev snabba ryck det här. Jag fick samtalet om gårdagens arbetsintervju i förrgår och mindre än en halvtimme efter att intervjun...
2
Svar
31
· Visningar
3 749
Senast: Bison
·
Dagbok Jag var på en ny arbetsintervju idag. Jag fick inte så jättemånga frågor utan fick mest information. Min känsla är att jag inte får...
Svar
9
· Visningar
2 910
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp