Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Däggdjur Min systers löwenkanin har börjat göra lite konstiga ljud på sistone och ingen i familjen förstår vad han menar :p Han knorrar och...
Svar
12
· Visningar
23 542
Senast: Guinea
·
L
Däggdjur Hej. Är sugen på att skaffa en iller, som sällskap, massa frågor.... Hur ska man träna fostra och låta dom bo, vad ska man jämföra de...
Svar
5
· Visningar
2 409
Senast: Zaria
·
Däggdjur ngn som har erfarenhet? jag äälskar ju kaniner!! haha lite "barnslig" 16 åring men jag total älskar dem, nästan lika mkt som hästen...
Svar
6
· Visningar
1 221
Senast: Tinuri
·
A
Däggdjur Måste skriva av mig lite.. Är sa ledsen såg igår att en av mina 4 råttor har fått cancer, och en av de andra har haft de sen en tid... 2
Svar
23
· Visningar
2 256
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vad tror ni detta är för slags djur? En jättestor larv? Tusenfoting? http://bubblare.se/movie/utomjordisk_mask
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: Bellatrix
·
Däggdjur Är hängöron och lejonman dominanta gener(eller vad man nu ska säga..) Min kaninungar är korsning 75% dvärgvädur och 25% löwen. Mamman...
Svar
3
· Visningar
1 528
Senast: Haukur
·
Däggdjur Jag vill gärna ha fakta om gerbiler är helt förtjust i dem. Berätta gärna om era gerbiler och lägg in bilder så är ni jättesnälla. :bump:
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Harmoni
·
Däggdjur Vilka har det underbara djuret illrar här inne? :D Jag har inga egna, men det ska jag skaffa när jag flyttar hemifrån :love::love:
Svar
7
· Visningar
1 472
Senast: whitehorse
·
Däggdjur Måste bara få ur lite frustration :devil: Har spenderat flera timmar åt att flytta råttbur, riva ner den gamla inhägnaden osv till...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur hej min lilla willy som var en liten papegoja dóg för ett tag sen, jag hade lagt in mat å vatten till han på kvällen innan jag gick å la... 2
Svar
38
· Visningar
3 122
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Hur sjutton kan en papegoja överleva i 3 dagar i 14 minusgrader? http://www.expressen.se/husdjur/1.1441479/snackade-goja-raddade-livet
Svar
2
· Visningar
808
Senast: fejko
·
Däggdjur Hittade precis en av mina kaniner död i snön. :( Hon har varit mager ett tag och hon är väl 7+ år, så det var väl på väg antar jag.. Men...
Svar
9
· Visningar
3 161
Lantbruksdjur Nu har äntligen höna nr 2 börjat lägga ägg men det visade sig idag att hon tydligen vill ruva redan. Problemet är att hon har inte lagt...
Svar
6
· Visningar
3 164
Senast: taccotad
·
Lantbruksdjur Vi ska flytta ut på landet till egen gård och jag vill förverkliga en dröm jag haft ända sedan liten - Skaffa höns! Undrar nu hur...
Svar
9
· Visningar
4 298
Senast: LIA
·
Lantbruksdjur Min mamma har ett gäng tuppar för mycket. Jag är inte så avtrubbad att jag tyckert det är okej att föda upp hönor och sen ha ihjäl...
Svar
13
· Visningar
3 781
Senast: Linkoso
·
Däggdjur Nyss när jag och min mamma körde hem från stallet så var vi tvungna att väja för ett stort djur som stod precis intill vägkanten. Med...
Svar
7
· Visningar
1 825
Senast: IngelaH
·
Övr. Djur Var i Stockholm igår, såg en duva på centralen vars vänstra ben var väldigt svullet. Det hade fastnat tuggummi och snören som lindat sig...
Svar
8
· Visningar
14 177
Senast: Abova
·
Övr. Djur Ja just det! Natten till igår dog alla min fiskar i ett 250 liters akvarium:cry: Eller rättare sagt, 6 stycken platy/molly skvalpade...
Svar
8
· Visningar
3 020
Senast: kamomillo
·
Övr. Djur Kommer ni ihåg min tråd jag gjorde om min Gibbiceps som jag misstänkte var på tjocken? Nu har mina misstankar stärkts. Nu när jag kom...
Svar
14
· Visningar
1 562
Senast: Comfort
·
P
Lantbruksdjur Är nybliven hönsägare, jag fick 5 kycklingar, 1 höna och en tupp James heter han. I julas började han bli hängig och tuppkammen har...
Svar
7
· Visningar
3 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka