Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Är det sånna som du har zebran? Var på danmarks djurpark i torsdags de hade två stycken sånna de var rätt stora kanske 20cm i skalet...
Svar
6
· Visningar
1 109
Senast: gul_zebra
·
P
Övr. Djur Är det tillåtet? Var hittar man en skunkunge isånafall, alla sökningar på google slutar med skunk.nu, grr.
Svar
10
· Visningar
7 134
Senast: pippi27
·
L
Övr. Djur Har ni några bilder på era kaninburar? Här är mina! (Båda hemmabyggda) ;) Vinterburen! Sommarbur!!Lägg märke till den lilla...
Svar
3
· Visningar
1 456
Senast: Lovve
·
Övr. Djur Vet inte var det här ska ligga så jag lägger väl en här och en på senior så får moderator vara snäll och välja vilken som ska vara kvar...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu är de hemma, gullisarna. Världens sötaste gerbiler har flyttat in hos oss. Uppfödaren hade döpt dem till Benny och Baldour, men...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: pippi27
·
Övr. Djur Ska skaffa zebrafinkar och letar bur, men alla har ju så brett galler eller är för små (hade tänkt mig någon på minst 70-100 cm lång...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 888
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur hejsan! föder upp gotlandskaniner.... har nu fått en albino "färgad" unge och då är det så att jag undrar varför ögonen ser lite blå...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: shallowxx
·
B
Övr. Djur Någon snäll buke människa måste ju har lite kycklingerfarenhet! Vi har köpt kycklingar till en vän i present. Hon har önskat sig detta...
Svar
9
· Visningar
11 685
Senast: SusanneO
·
F
Övr. Djur Rubriken är egentligen frågan, så jag ställer den igen; När blir bagglamm egentligen könsmogna? "Herren" i fråga är nu sex veckor...
Svar
2
· Visningar
7 917
Senast: Flash
·
R
Övr. Djur Jag blir tokig min kanin Troj har börjat gnaga på gallret på buren klockan fyra på mornarna! Och det är ju självklart att jag inte kan...
2
Svar
30
· Visningar
1 560
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Vi lyckades ju göra bort oss lite när hamsterhonan skulle ha bebisarna och lät hennes trähus vara kvar så hon födde dem naturligtvis där...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: Lyrisk
·
Övr. Djur Behöver hjälp med att välja typ av fågel samt val av period på året som passar bäst till köp. Så här är det; min vilda hund kom loss...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: malumbub
·
Övr. Djur Nu är första zebrafinken här, lilla Bertil :bump: Han är såååå söt :love: Han har visst varit handtam förut, tills hans lilla fru dog...
Svar
2
· Visningar
1 465
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu är det dags att börja hålla koll tidig morgon hos lilla snuttan! 27 dagar har gått och hon är åter igen rund som en boll och sur som...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: Zuzzi
·
P
Övr. Djur Lite sent i år, har väntat ett tag nu. På vad undrar ni nu. Jo, allt vilt i skogen som behöver hjälp. Idag blev det två under loppet...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur E han inte söt så säg :p
2
Svar
20
· Visningar
1 433
Senast: Minerva
·
D
Övr. Djur Idag har jag tagit ett par bilder på mina kaninungar, de är i det där jättesöta stadiet nu så det vore en synd att inte fota dem! :love...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 103
Senast: Dolores_88
·
Övr. Djur ...så ska jag bara se så det inte är något jag glömt nu när första zebrafinken hämtas på tisdag. Ska iväg och handla grejer tidigare...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Ska hämta hem en zebrafink nästa vecka och kompisar till honom måste jag ju ha förstås! Då är bara problemet att jag inte känner till...
Svar
4
· Visningar
3 864
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vill ha!!! :d Snyggare får man nog leta efter..
Svar
2
· Visningar
785
Senast: rattalskare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp