Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Vad tycks om Lurvas (marsvinets) foderstat nu då, något som bör ökas, minskas, lägga till, tas bort? Han har iaf fri tillgång till hö...
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Greta har fortfarande inte fått några ungar och hon bara växer och växer :D. Hoppas att hon får sina bebbar snart :bump: Greta uppifrån...
Svar
11
· Visningar
1 194
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Hur mycket fäller marsvin? Ngn sort som fäller mindre?
Svar
12
· Visningar
1 922
Senast: ScissorHands
·
Övr. Djur Ska ev köpa syrrans marsvin, för honom vill hon ha 300 med bur. Men saken är den att han är 4 år, ryggfel, har fortfarande ett rejält...
Svar
11
· Visningar
1 522
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur hur kan man få kaniner att sprattla mindre? min nya kanin sprattlar som besatt när man ska tex, släppa ner han på golvet. har provat med...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: Svartfot
·
Övr. Djur Jag har funderat på att skaffa ett par getter och inhägna gärdet vid vårt hus åt dem. De kommer isf att få vara där under sommarhalvåret...
Svar
15
· Visningar
2 188
Senast: Mia_R
·
S
Övr. Djur Här kommer lite söta bilder på mina små söta ökenrådisar... Tittut söt tvättning Bosse och Tajson Närbild... Visst e dom...
2
Svar
22
· Visningar
2 152
Senast: squirlett
·
M
Övr. Djur Nu tycker jag mest bara synd om mina marsvin, jag har nästan ingen tid för dom (jäkla pluggande) och känner att omplacera dom vore det...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur d e ju massa djurmänniskor skor här så nån kanske har nått råd? min hamster verkar sjuk.... förut sprang hon i hjulet nångång varje...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: kjelin01
·
Övr. Djur Mina nymfkakaduor lägger gärna ägg och de är duktiga och ruvar halva tiden var. Men några ungar blir det inte :confused: De pippar så...
Svar
12
· Visningar
1 126
Senast: Mia_R
·
I
Övr. Djur nån flera som har det?det är en bottenlevande fisk,ser ut som en mal. jag undrar om nån vet vad den her äter,inte är det alger iallf.jag...
Svar
1
· Visningar
1 869
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Djur Min son har en liten kanin (hermelinliknande, utan stamtavla), som har en kul färg. Hade den varit häst hade den varit musblack med bläs...
Svar
5
· Visningar
2 417
F
Övr. Djur Var på en lantbruksmässa idag och fick syn på en kaninras som hette Stora Silver. Fjunet såg ut såhär: :eek: Är det någon som kan...
Svar
6
· Visningar
1 582
Senast: Blackline
·
G
Övr. Djur Är några dagar sen men behöver vädra mina tankar... Naturligtvis är jag emot pälsdjursuppfödningen vars produkter inte är annat än rena...
2
Svar
37
· Visningar
3 467
Senast: Lurasmatte
·
M
Övr. Djur Jag behöver hjälp! Min kamphane har fått vita pricksjukan och idag ska jag springa ner till djuraffären och få tag i medicin. Nu är det...
Svar
2
· Visningar
2 881
Senast: jhs
·
S
Övr. Djur Imorgon har jag haft min skadade and i en vecka. Pratade med en tjej som har haft en anka hemma som de trodde brutit benet/foten, de...
2
Svar
24
· Visningar
2 137
Senast: Snuffsan
·
B
Övr. Djur Den gård på Gotland där den mycket ovanliga fårsjukdomen NOR 98 konstaterats hos en Gutefårstacka, spärras av i sju år. Alla gårdens...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: Lurasmatte
·
T
Övr. Djur Vad biter på hönsloppor? Är främst intresserad av naturmedel, men även "kemiska".
Svar
2
· Visningar
4 618
Senast: skjona
·
Övr. Djur NÄR kan man se på tackorna OM de är dräktiga? Jag hoppas ju att de INTE är det, men eventuellt kan någon/några ha hunnit bli betäckta...
Svar
11
· Visningar
7 734
Senast: Jamtland
·
S
Övr. Djur Tyvärr så vart jag tvungen att ta bort min lilla belsebub... Belsebub Istället så har lilla Rocco flyttat in... Rocco äter mat...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: squirlett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp