Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Lantbruksdjur Jag bytte bort min ena bagge mot en tacka för en stund sedan. Nu besöker jag honom regelbundet och har sett att han rasar i vikt för...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: Rikkan
·
Övr. Djur Akvarier & alger Jag har tva akvarier, ett 60-liters och ett 40-liters. Det storre har tva shubunkins (en ar min stora stolthet; hon ar...
Svar
10
· Visningar
2 513
Senast: Jillybean
·
Övr. Djur Vad har ni för djur och vad har ni för burar/inredning till de? Själv har jag en egentillverkat inhägnad till Lurvas (marsvin) och...
Svar
5
· Visningar
1 473
Senast: Pyrusan
·
Övr. Djur Sedan vi flyttade ner till skåne bor min(a) möss i garaget.. Eller ja det är bara en kvar (1/2) den andra försvann spårlöst de fösta...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Nu har jag äntligen fått in fåren nattetid (så nu kan jag fånga dem... :crazy:) och köpt maskmedel till dem. Jag köpte en liten dunk med...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: annele
·
S
Övr. Djur Ni som har flera fåglar. Hur har ni fått dem tama? Skaffade ni en i taget och gjorde den tam innan ni skaffade nästa? Blev den mindre...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: Stoppard
·
V
Övr. Djur Tisdag 25/11 13:32 fick min Kajsan en överdos sömnmedel ,det gick inte att göra nått åt kajsans tänder :( . Jag tror Skrajsan och Divan...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: Vargdotter
·
Övr. Djur :love: Jag har världens bästa kaninhona, hon har haft ungar i somras och då hade hon hållt på och bädda. Hon tog in en massa halm till...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: squirlett
·
L
Övr. Djur Mitt ena marsvin är perfekt i hullet och väger exakt 1kg. Men min andra tös väger 1,2kg och är väldigt rund om magen *hrm*. HUR i hela...
Svar
11
· Visningar
4 834
Senast: LoveRindi
·
Övr. Djur Som ni vet köpte jag ju syrrans marsvin, Lurvas. Iaf, han har inte ont i ryggen längre och tänderna har vuxit sig jämna och fina utan...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: gul_zebra
·
A
Övr. Djur På tisdag ska jag och min kanin Harry till veterinären på en hälsoundersökning... han har varit lite rinnig i näsan till och från så nu...
Svar
1
· Visningar
1 413
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur Min hamster på 1 år och 8 månader har fått ett uppsvullet bakben, som han kan stödja på men haltar vid rörelse. När jag klämmer om...
Svar
3
· Visningar
3 123
Senast: Stollan
·
P
Övr. Djur Har köpt påm mig lite syrsor åt spindlarna. Jag har långt till närmaste zoo, så när jag handlar så göra jag det så att det räcker för...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: lillamarre
·
F
Övr. Djur Utfodrar ni med animaliskt foder? Vad ger ni isåfall era fåglar?
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Stoppard
·
B
Övr. Djur Uteburar i "nät"? Gärna såna där "Trekantiga". Menar alltså såna där man har på sommaren med nätbotten så kaninen kan äta gräs. På internet.
2
Svar
23
· Visningar
2 846
Senast: West_
·
S
Övr. Djur Nu börjar jag bli sugen på att skaffa mig några fåglar. När jag var liten hade jag två undulater, men då var väl inte ansvarskänslan så...
Svar
18
· Visningar
2 472
Senast: Spider84
·
I
Övr. Djur På ett litet marsvin, inte äte då utan skaffa :D Hade massor med marsvin när jag var liten, nio st totalt. Men när man är liten är man...
Svar
10
· Visningar
1 540
Senast: LoveRindi
·
Övr. Djur Vad tror ni om att blanda ut pelletsen med havregryn? Har prova ge Lurvas lite gryn, och han äääälskar det! Skulle det kunna ersätta...
Svar
13
· Visningar
3 443
Senast: gul_zebra
·
H
Övr. Djur Behöver tips om hur jag ska få slut på hennes lösa bajs. Gav henne nog något som inte var fräscht från trädgården för flera veckor...
Svar
6
· Visningar
10 700
Senast: havet
·
Övr. Djur Är det någon här som vet om någon sida där det finns bilder på akvarium i olika storlekar och utformningar? Kanske en försäljningssida...
Svar
5
· Visningar
1 254

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp