Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Är det någon här som vet om någon sida där det finns bilder på akvarium i olika storlekar och utformningar? Kanske en försäljningssida...
Svar
5
· Visningar
1 255
N
Övr. Djur Han blev över sju år gammal. Jag älskade honom mest i världen, fick honom när jag var sju år och han åtta veckor.. :cry: :cry: Hoppas...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Ferrari
·
Övr. Djur JAg har en liten hermelinhona som jag ska tävla med... Jag har redan tävlat med henne en gång och hon hoppar jättefint med hon fick...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Djur Tuva är pigg och glad av sig så hon är inte särskilt svår att aktivera. Hennes bur är öppen när någon är hemma, hon kan gå in och ut som...
Svar
9
· Visningar
1 123
Senast: Dravena
·
V
Övr. Djur :( :cry: Min kanin Kajsan har ett underbett ,och innertänderna växer snett ,de här upptäckte jag bara för nån vecka sedan ,i Lördags och...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Någon som har erfarenhet av det? Var inne i zooaffären idag och ägaren visade ett nytt spån som skulle vara helt dammfritt. Detta skulle...
2
Svar
26
· Visningar
5 868
Senast: Dravena
·
V
Övr. Djur Mitt lilla marsvin jag så hjältemodigt räddade från djuraffären (alldeles ensam och övergiven och skiträdd) :( Ja iallafall ,nu är hon...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: Stollan
·
L
Övr. Djur Kaninen heter Dreamhope Pärla the Queen of Paradise...=)Stor vädurskorning... vattengrav och "schaktet" hoppar raken
Svar
3
· Visningar
990
Senast: lilla_jag86
·
P
Övr. Djur Jag har 3 kaniner, snart 4 som har sina palats ute på gården. De används inte till avel, inte till hoppning (även om de har lite hinder...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 692
Senast: pulkan
·
B
Övr. Djur Har just fått hem ett syskonpar.Vet ej kön men tror det är två honor.Allt var lugnt på kvällen men mitt i natten blev det livat.Den ena...
Svar
7
· Visningar
1 207
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Har flyttat in till mig :D Den sista köpta grisen på ett bra tag framöver :p Ägaren trodde först att han var svart med lite dålig svart...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Stollan
·
I
Övr. Djur nån her som har orm? eller erfaring av orm? jag har haft en kungspyton,kungsboa och regnbågsboa, har jobbat med...
2
Svar
23
· Visningar
2 437
Senast: Vargdotter
·
H
Övr. Djur Jag har ett marsvin som fyller 3 om några dagar. Hon är ganska tjock och har på senare tid börjar bli mer och mer stillsam. Hon rör sig...
Svar
9
· Visningar
2 056
Senast: ScissorHands
·
F
Lantbruksdjur ...för att vara slaktmogen? Våra är nu ca tre månader gamla och hanarna har blivit ganska så stora. Som en normalstor and ungefär. Honan...
Svar
4
· Visningar
2 588
Senast: Francess
·
K
Övr. Djur nu vet jag inte vad jag ska göra. jag har annonserat ut min kanin hur länge som helst för att det inte går att ha honom kvar. men ingen...
Svar
9
· Visningar
1 007
Senast: kjelin01
·
S
Övr. Djur Eller rättare sagt era smådjurs? :D Jag har en hermelinhona och ett långhårigt virvelmarvsin (hane) tillsammans: De får...
2
Svar
28
· Visningar
2 708
Senast: Alexisus
·
W
Övr. Djur Vad tycks? :) Kaninernas Hemsida
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Tuki
·
D
Övr. Djur Hejsan! Jag har en liten rysk vintervit dvärghamster på snart 4 månader. Hans klor skulle behövas klippas men inte sjutton vågar jag...
Svar
2
· Visningar
1 594
Senast: Stollan
·
S
Övr. Djur Jag har två vattensköldpaddor som jag fått av en kompis som "tröttnat". Någon som vet någon om sköldisar? De får mat speciellt för...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: KungTulle
·
M
Övr. Djur Vi ska ev fixa en damm på tomten och där skulle det ju vara trevligt att ha guldfiskar. Men jag kan ingenting om fiskar :crazy: Så nu...
2
Svar
20
· Visningar
7 541
Senast: Mischmasch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp