Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Min 1,5 år gamla guldhamster har den senaste tiden fått risiga och trasiga klor, som har växt sig alldeles för långa. Så här har det...
Svar
9
· Visningar
1 677
Senast: Cheswick
·
E
Övr. Djur jag har aldrig tagit höstkullar på mina hermeliner, men det är ju vanligt hos de flesta uppfödare. dom senaste dagarna har jag känt mig...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur En av getterna hade rött kiss. Kan det vara farligt, eller kan de vara ett färgämne från alla röda löv de har ätit?
Svar
6
· Visningar
1 659
Senast: Francess
·
Övr. Djur eller funkar inte forumet på srs hemsida? :confused:
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Vargdotter
·
L
Övr. Djur Tjena! En av mina små pippisar har fått för sig att det är rätt kul att sitta på ett ben i taget, brukar de göra så? :) Han burrar upp...
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Lukka_82
·
M
Övr. Djur Ville bara visa kort på Greta, hon ska snart ha ungar så det är därför hon är rund ;) :bump: Greta från sidan Greta uppifrån Greta...
Svar
16
· Visningar
1 354
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Djur Jag undrar om någon har erfarnehet av att ha marsin utomhus. Jag har ett litet djurstall som jag har tänkt att några av mina marsvin ska...
Svar
2
· Visningar
1 418
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Finns det någon här, som vet något om åsnor :confused: Alltså, vad ska dom äta, hur mycket? Har man en vanlig sadel på dom? Har man...
Svar
4
· Visningar
3 038
Senast: kamomillo
·
M
Övr. Djur Är det någon som kan hjälpa mig med att färgbestämma dom här två sötnosarna? Ungar
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: ScissorHands
·
M
Övr. Djur Hur mycket brukar nyfödda marsvin väga?
Svar
8
· Visningar
2 220
Senast: Marie_C
·
L
Övr. Djur Visst är han för söt!! Titt-ut: http://www1.snyggast.se/tn/7/1245587.jpg http://www1.snyggast.se/tn/1/738331.jpg :love:
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur NÄR brukar NI göra det och med vad? (finns det receptfritt eller måste man ha recept?)
2
Svar
20
· Visningar
6 717
Senast: ameo
·
Övr. Djur Jag har en kaninhona på ca 8 månader och på måndag får jag hem en liten marsvinspojke på ca 2 mån. Hur funkar det att släppa ihop kanin...
Svar
7
· Visningar
1 618
Senast: skumpan2000
·
E
Övr. Djur någon som har en bra bild på färgen??
Svar
11
· Visningar
4 878
Senast: empty
·
F
Övr. Djur I onsdags dog min lilla kanin, Binne, han blev 2,5 år gammal. Han var en väldigt speciel kanin men han var min lilla plutt,,,,han blev...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Vargdotter
·
Övr. Djur Vad heter penicillinet man ger mot pasturella (kaniner)?
Svar
4
· Visningar
930
Senast: empty
·
S
Övr. Djur Nån som ger det till kaninen vid pälsfällning? Hur mycket är det man ska ge? Har en heremlinhona som jag gav beviplex i våras men har...
Svar
6
· Visningar
1 519
Senast: paradiset
·
P
Övr. Djur Har fått tag i en haplopelma lividum till!!! (blå fågelspindel). Det finns inga uppfödare av denna varelse i sverige så det är svårt att...
Svar
11
· Visningar
1 302
Senast: pippi27
·
F
Övr. Djur jag har en dvärgvädurshane som är kastrerad, han är nu 2,5 & i en ute bur. Funderar nu på att köpa en kaninkompis till han,,,ska åka &...
Svar
8
· Visningar
2 847
Senast: empty
·
M
Övr. Djur Jag måste bara få berätta om min och min hamsters första utställning, i går. Det var verkligen en hit, jag hade jättekul och träffa en...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: yackie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp