Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Hoppning Hur sent får man efteranmäla sig till en klass??
Svar
5
· Visningar
931
Senast: map
·
Hoppning Om man har fått i hopp ex 45 p 2004 och man har fått i hopp Ex 14 p 2005 Min fråga är: Räknas poängen i hopp från olika år? Hur...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Ylva
·
Hoppning Har någon bättre koll på vad som gäller! Om jag tävlar en ponny bland stora hästar får den sen(när den bytt ägare) tävla som ponny...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Ylva
·
S
Hoppning Vem tycker ni är Bästa Bponny ryttare, bästa Bponny å bästa bponny ekipage?? :banana: Bästa Cponny ryttare, bästa Cponny å...
Svar
5
· Visningar
1 412
Senast: svea08_
·
S
Hoppning tidigare när jag skulle hoppa rusade min häst före och efter hindren så min ridlärare föreslog att man hoppar ett mindre hinder och gör...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: Hot_N_Tot
·
C
Hoppning Har funderingar på att bygga egna hinderstöd, men vet inte riktigt hur jag ska bete mig... är det någon som har tips?
Svar
7
· Visningar
2 425
Senast: Stopek
·
W
Hoppning Hur rider ni era hästar under en vecka?Alltså ni som tävlar hoppning. Snälla sätt upp ett bra schema för en hopphäst! Så man får med...
Svar
15
· Visningar
1 214
Senast: Sprang/Dressur rytter
·
J
Hoppning Om jag är 19 år får jag tävla D ponny i storhästklass då? :confused:
Svar
3
· Visningar
950
Senast: starcraft
·
G
Hoppning Hojhoj, nu skulle jag vilja att vi skapade en ny bildtråd :) Ni ska få stolt visa upp era hopphästar in action :D Skulle vara kul...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Granz
·
R
Hoppning Hur många av er rider på hävstångsbett (tänker främst på pessoa)? Och rider ni på det även när ni inte hoppar? 2
Svar
21
· Visningar
1 804
Senast: Olinda
·
T
Hoppning Jag å en kompis har tänkt att vi ska börja tävla i hoppning snart... Finns det inte några roliga träningsformer, istället för att typ...
Svar
5
· Visningar
1 565
Senast: Trotting_horse
·
R
Hoppning hejsan. allt är en lång historia, men får lov att göar den så kort som möjligt. jag fick hem min häst i september förra året, då var...
Svar
12
· Visningar
1 540
Senast: flugskit
·
Hoppning Nyss hemkommen från hopptävling har jag en fråga, varför byter man bakbensskydd innan man rider in på banan? såg flera stycken som...
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: svea08_
·
Hoppning Undrar vilket bett är bäst att ha på en hingst med känslig mun? Ska börja hoppträna honom och så undrar jag om det är vissa krav på...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: gylle
·
M
Hoppning Undrar om någon kan ge oss ett råd ang våran 6 åriga d ponny, på träningar och här hemma hoppar han som ingenting 1 meters banor men...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: maria_b
·
N
Hoppning Vet någon om de finns några specielle Reg eller Nat meeting nu inomhus Med Lb La klasser ?
Svar
3
· Visningar
704
Senast: SanchoPancho
·
M
Hoppning Är det fri betsling för häst på hopptävlingar? :confused:
Svar
2
· Visningar
779
Senast: starcraft
·
W
Hoppning Vad använder ni för bett på era ponnyer/hästar när ni tränar/tävlar hoppning??? Och varför använder ni just det bettet??? 2 3
Svar
42
· Visningar
2 890
Senast: MaddeO
·
Hoppning Är det någon här som vet om man måste ha gröntkort för att tävla i hoppning på lokal nivå??
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Oktober
·
M
Hoppning Har en bild på min kära syster när hon tävlar "sin" häst! Vad tycker ni om hästen? Min syrra vet redan att hon måste lugna sig i...
Svar
17
· Visningar
1 364
Senast: CeciliaHeikne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka