Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Dressyr vad är det högsta i procent som ni har fått på en tävling? säg gärna vilken klass också;)
Svar
4
· Visningar
1 665
Senast: Pallen
·
Hoppning Någon som har tips på vart man kan köpa en stor vattenmatta, skall användas som "vattengravsträning". ca 2-3 meter bred. Antingen en sån...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Trix
·
Islandshäst Någon som ska va med och tävla på Åland eller är intresserad av att tävla då? :) PROPPEN kolla gärna! :)
Svar
0
· Visningar
706
Senast: JennyK94
·
Dressyr Är egentligen hoppryttare men tävlade dressyr på ponny för något år sedan... Bästa "mjuk ridet, bra sits med stilla hand" sämsta...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
21 683
Senast: Pallen
·
F
Islandshäst Är helt nybörjare på islandshästar, men är sugen på att tävla så småningom.:D Men kan någon vänlig själ förklara vad alla beteckningar...
Svar
11
· Visningar
7 860
Senast: Essberg
·
Hoppning Nu är jag lite tävlingssugen igen efter "100 års" uppehåll. Dock har jag numera en islänning som jag hoppar med och inte längre stor...
Svar
11
· Visningar
2 377
Dressyr Jag har nyligen introducerat min häst på kandar. Hade inställningen att jag förmodligen skulle behöva fixa, trixa och nixa med olika...
Svar
16
· Visningar
3 234
Senast: mackan
·
Dressyr Har spanat in på Prestige ngt svängd dressyrgjord. Är den bra ?
Svar
0
· Visningar
1 153
Senast: steril
·
Övr. Grenar Finns det någon ren och bra galoppkanal att se utöver ATG?
Svar
6
· Visningar
1 617
Senast: clusia
·
Dressyr Märke och modell. Blev denna till min dam men skulle vara roligt att veta märket!
Svar
2
· Visningar
1 458
Senast: MaRomer
·
Körning Någon som vet vad det kan vara på svenska? Det är alltså såna här redskap som används i jordbruk med hästar, dvs som...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: lady_vip
·
H
Hoppning På påskafton den 23 april ska jag ut och tävla för första gången med min medryttarhäst. Det är även första tävlingen för min del också...
Svar
7
· Visningar
3 260
Western Jag har börjat att titta efter hingst till mitt sto E: ZZ Top Whiz U: Opposites attract, hon är avelsvärderad på 43 p så jag letar efter...
Svar
2
· Visningar
1 525
Hoppning Jag har inte hoppat speciellt mycket innan jag köpte min nuvarande häst, och eftersom han var felriden när jag köpte honom så började...
Svar
5
· Visningar
4 451
Körning Hej! Köpte för ett tag sedan ett gäng gamla selar och då medföljde det ett huvudlag och ett par bett varav det ena var en mycket vacker...
Svar
13
· Visningar
1 877
Senast: lillsyrran
·
Fälttävlan ja, så var det äntligen dags för min debut på fälttävlansbanorna. Tog ft-kort för 2 år sedan och har tränat flitigt med olika hästar...
Svar
7
· Visningar
1 602
Dressyr Min dam har en knöl på halsen ( som blivit undersökt utav veterinär och tydligen är det hennes gamla chip som det blivit vävnad runt och...
Svar
1
· Visningar
1 036
Senast: Krockodil
·
Western Jag är sugen på att börja med western. Rider idag "dressyr" eller vad man vill kalla det (influenser från islandshästtiden + lite...
Svar
13
· Visningar
3 222
Senast: Lager
·
Distans Jag är sugen på att testa lite distans med min islandshäst. Det betyder att jag måste gå med i en ridklubb eftersom svenska...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: älgen
·
F
Körning Hej! Äntligen har jag uppfyllt mina dröm och köpte skånsk åkvagn från Piteå och tåg den till Finland. Här finns det inte så många...
Svar
2
· Visningar
1 682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp