Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Har en kompis som nu ska ev. göra en röntgen på hästen hon planerar att köpa. Vad kostar en röntgen ungefär? Hon vill ha röntgat båda...
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: Lobelia
·
B
Hästmänniskan Vi har inte skrivit papper. Men sagt att dom skulle få låna hästen i 6 mån, sen köpa om dom vill. Men dom vill inte ha den nu efter en...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan har någon av alla här gått där? var det bra? bra lärare? bra anläggning? vill veta allt!!!
Svar
2
· Visningar
947
Senast: **BORTTAGEN**
·
F
Hästmänniskan Min famlij o jag letar just efter en gård. Men vi tittar även på gårdar som inte har stall. Så min fråga är just, vad ligger priserna på...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: Moniq
·
P
Hästmänniskan En hög person i företag A är sur på en hög person i företag B (som är lite halvt konkurrent (men bara lite halvt)att personerna är sura...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: hellas
·
Hästmänniskan Vill ha lite hjälp ang. pris på boxplats... Fin stor box i litet privatstall... Ligger ca 12km utanför liten stad i småland, bra väg...
Svar
6
· Visningar
1 161
Senast: panzy
·
F
Hästmänniskan Vad kan en sån här häst kosta? Misstänker att den är ganska dyr..Valack , 7 år , svartbrun utb MSV B dressyr och LA hoppning. 155 cm i...
Svar
6
· Visningar
1 249
Senast: Carolrita
·
P
Hästmänniskan Har nyligen köpt häst som är oregistrerad. Förra ägaren ordnande ett hästpass - allt lät jättebra. Sedan åkte jag på kurs och alla...
Svar
6
· Visningar
1 713
Senast: jontemyra
·
B
Hästmänniskan Vilket salt är bäst? Ska man salta innan det fryser på? Hur mycket Hur ofta? Fungerar det??
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: kopparberg
·
G
Hästmänniskan Min nya sadelkammare kommer att bli 2.60 i takhöjd, den gamla var knappas två... Hur utnyttjar man det på ett bra sätt???
Svar
7
· Visningar
1 574
Senast: furreburre
·
M
Hästmänniskan Hur ska den se ut? (Innehålla alltså) Jag vet att det typ är personlig presentation och typ en meritförteckning, men lite tips på olika...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: spoff
·
A
Hästmänniskan Vi skall låna en islandshäst ett tag av en nära släktning.:banana: Ska man skriva ett fodervärdskontrakt i sådanna fall och vad bör det...
Svar
4
· Visningar
1 490
Senast: ang
·
Hästmänniskan Vad kan man använda för något för att impregnera brädor i exempelvis de nedre delarna av en box? Något som är lämpligt att använda i stall?
Svar
1
· Visningar
989
Senast: panzy
·
S
Hästmänniskan Storlek på box & höjd i tak? hur stor box & hur högt i tak måste en häst runt 165 cm i mkh ha? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 898
Senast: Sannndra
·
Hästmänniskan Hur blir det när man som företag köper tex en häst av en privatperson som inte är momsregistrerad? Jag vet att jag inte kan lyfta momsen...
Svar
3
· Visningar
4 016
Senast: Inte_Ung
·
J
Hästmänniskan Ska just skaffa stallplats och får höra att de vill att jag ska ha min häst försäkrad (så att vi kan tillkalla veterinär OM något...
2
Svar
24
· Visningar
2 475
Senast: lil-sis
·
B
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av boxmattor, har ett halvblod som får liggsår jätte lätt. Omöjligt att få till någon bädd då han rör sig...
Svar
4
· Visningar
1 868
Senast: Chlo
·
F
Hästmänniskan Jag undrar om någon har bra tips på hur och var jag kan hitta en container och vad den kan kosta? Jag inbillar mig att till mina två...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: EmelieR
·
Hästmänniskan Vår ordförande har avgått pga personliga skäl. Vad händer då? Vi har ingen vice ordförande så vad göra? Kram Favina :bump:
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: Snuffsan
·
M
Hästmänniskan Häst massag utbildiningen altså. En super dum fråga men.. är det många redovisningar och sånt på kursen. Skulle verkligen vilja plugga...
Svar
7
· Visningar
1 615
Senast: Freyr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp