Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har fått ett översättningsjobb, översätta engelska (nåja, amerikanska) beskrivningar av underkläder till svenska och nu funderar jag...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Är det någon här som har sökt till den ? Svårt att bli antagen ? Berätta, jag vill veta allt tack !
Svar
3
· Visningar
904
Senast: pimy
·
H
Hästmänniskan Har min häst utlämnad på foder.I detta står: ""Avtalet gäller till den 1/12-2003 och förlänges med 6 månader i säder såvida...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: pimy
·
F
Hästmänniskan Är de någon som vet vars det finns islandshäst gymnasium :confused: Är det sant att de ska öppna ett utanför östersund ? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Frida
·
Hästmänniskan Jag bygger om mitt stall svart. Ni som har åsikter om detta kan sluta läsa och starta en egen tråd om ni vill diskutera detta. Tyvärr...
2
Svar
27
· Visningar
3 041
Senast: Sar
·
P
Hästmänniskan hoj hoj! jo asså för att kunna söka till hippologen måste man ha gått nått naturbruks gymnasie med inr, häst då??? lr kan man komma in...
Svar
4
· Visningar
1 205
Senast: Zaga
·
E
Hästmänniskan Min häst står i ett kallstall, det är lika kallt i stallet som utomhus. Jag vill ha honom på bädd i år, hur ska jag göra bäst? Jag är...
Svar
15
· Visningar
2 161
Senast: LIA
·
Hästmänniskan Var kan jag hitta tillsynsavgifter för t ex "Ett pappersmassabruk som tillverkar 50 000 ton sulfitmassa per år"? 1998:940 om...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: athena
·
B
Hästmänniskan Hej! Har någon här erfarenhet av att köpa häst från sk. förmedlingsstall? Jag har varit inne på några hemsidor och kollat lite, men det...
Svar
6
· Visningar
2 863
Senast: favoritponny
·
A
Hästmänniskan Hörde att om stallägaren man hyr in sin häst hos går i konkurs och man ej har ett skrivet kontrakt så kan kronofogden "ta" hästen...
Svar
18
· Visningar
1 971
Senast: alfa460
·
H
Hästmänniskan Hej Är det någon som har en bra bild, ritning, eller bara en skriftlig beskrivning på en foderhäck för häst? Jag har min åring på...
Svar
0
· Visningar
1 456
Senast: Hawaii
·
Hästmänniskan Någon som vet var man kan låna ett höborr? Kan man låna eller måste man köpa? :)
Svar
7
· Visningar
3 973
Senast: Skuggfaxe12
·
A
Hästmänniskan Har en fundering... En av tjejerna i vårat stall har i år 4 hästar istället för en förra vintern. Enligt våra kontrakt skall kvällar...
2
Svar
24
· Visningar
2 770
Senast: jontemyra
·
B
Hästmänniskan Har någon gjort detta eller vet hur det går till? Vilka kostnader tillkommer förutom själva köpeskillingen på hästen. Hur lång tid tar...
Svar
3
· Visningar
1 341
I
Hästmänniskan För några veckor sen var jag på ATG-kliniken för att besikta min nyinköpta häst, passade då även på att raspa tänderna när jag ändå var...
2
Svar
32
· Visningar
2 889
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan Om man köper en vara begagnad, får den beskriven av säljaren och ställer egna frågor, och den inte visar sig vara det som är sagt. Kan...
Svar
9
· Visningar
1 379
Senast: alfa460
·
D
Hästmänniskan !!!! vill gå på bollerup, så jag undrar om det är någom häsr som har gått eller går där, kan ni berätta lite om d???? jag undrar också...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: dreamhorse
·
Hästmänniskan Nån som har det här? Har funderat på att köpa ett sånt.
Svar
2
· Visningar
1 801
Senast: Frieser
·
Z
Hästmänniskan Jag tänkte jämföra lite vad boxhyrorna kostar runt om i landet :) Själv betalar jag 75 euro (bor i finland..) + mat. Då har jag ca 30...
2
Svar
35
· Visningar
2 716
Senast: yodi
·
S
Hästmänniskan Nya boxväggar är smaskens tycker pållen. Nån som provat pulver/färg att stryka på. Eller att plåtsko alla kanter?
Svar
6
· Visningar
1 295
Senast: Little_Chance
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp