Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad tar ni i stallhyra? Vad ingår? Fins det ridhus och eller ridbana? Tar ni mindre för tex en a-ponny?
Svar
8
· Visningar
1 068
Senast: skumpan2000
·
Hästmänniskan Nu är det så här att min fade rhar fått en ålderskriv vilket innnebär att han är helt inne på att ta familjen och alla djuren och flytta...
Svar
13
· Visningar
5 186
Senast: EnYoy
·
V
Hästmänniskan kan någon hjlpa mej att räkna ut hur mkt det skulle kosta med ett halvblod som rids5-6ggr/vecka och som står i privatstall, alltså inga...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Cia
·
B
Hästmänniskan I våran sadelkammare så har vi på sommrarna en massa sadlar O grejor då vi får hit sommarhästar. Då har vi väldigt mycket problem med...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: EnYoy
·
W
Hästmänniskan Jag har precis fått konstaterat att min lilla valp har foderallergi :(. Vi vill behålla honom, då vi älskar den lille plutten. Jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 604
Senast: wera
·
J
Hästmänniskan Är det någonsom vet vad för kriterier som man måste uppfylla som klubb för att bli medlem i srf? och vad det kan kosta?
Svar
1
· Visningar
1 407
D
Hästmänniskan Vi ska bygga en "tränarhörna" i vårt oisolerade ridhus. Själva byggnationen är vi på det klara med hur vi ska få till - det blir ett...
Svar
2
· Visningar
1 529
Senast: Lena_B
·
K
Hästmänniskan Om jag ska tävla i Danmark eller Norge, vilka papper behöver jag för att få passera gränsen och sen få komma hem igen?
Svar
2
· Visningar
1 305
Senast: Lena_B
·
P
Hästmänniskan Hej! Är det någon som vet om det är bra kvalité på de som kostar 19 kr? Vill ju inte att de ska gå sönder direkt.. :smirk:
Svar
8
· Visningar
1 793
Senast: Provincia
·
Hästmänniskan Vi har en kanonfin loge i stallet som ska göras om till lösdrift samt höförvaring. Problemet är att det är trägolv inne... kanonfint...
Svar
6
· Visningar
1 674
Senast: Haukur
·
M
Hästmänniskan Har en fråga som är mycket aktuell för mig just nu idag. jag var i maj inne och fixade min bil och hästtransport hos en bilmekaniker...
Svar
3
· Visningar
1 218
Senast: karrob
·
L
Hästmänniskan Hej, jag har inte använt mig av det här forumet förut och vet egentligen inte var jag ska göra mitt inlägg. Jag provar här, tipsa mig...
2
Svar
23
· Visningar
2 542
Senast: Hästen
·
Hästmänniskan Jag har läst gamla trådar men många är långa och man hänger inte riktigt med så jag ställer en egen fråga. Jag är på väg att köpa häst...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: Bubbla
·
A
Hästmänniskan vi h¨åller på att måla vårat stall. vi ska måla det vitt men nu undrar jag vilken färg man ska ha runt fönstren och runt lister...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Gäller det inte längre när man förvärvat något i god tro? Vad ska man göra för att gardera sej när man köper något begagnat.Vad gäller...
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: bengall
·
G
Hästmänniskan Vart köper man det??? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 104
M
Hästmänniskan Har en fråga som är mycket aktuell för mig just nu idag. jag var i maj inne och fixade min bil och hästtransport hos en bilmekaniker...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: Assessor
·
V
Hästmänniskan Jag funderar på att köpa häst, men är inte säker på om jag skulle ha råd. Kan någon som har häst hjälpa mej? Det är ett halvblod...
Svar
6
· Visningar
1 275
Senast: Bucus
·
B
Hästmänniskan Jag är lycklig ägare till mark som jag tänkt anlägga någon slags terrängbana på! Men problemet är att jag själv inte är kunnig eller har...
Svar
6
· Visningar
1 818
Senast: jumperjolly
·
I
Hästmänniskan Har aldrig haft spån förr men funderar på att skaffa så då är min fråga, hur gör man en bädd av spån på bästa sett? Jag har hört att det...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Izadora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp