Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad kan man använda för något för att impregnera brädor i exempelvis de nedre delarna av en box? Något som är lämpligt att använda i stall?
Svar
1
· Visningar
993
Senast: panzy
·
S
Hästmänniskan Storlek på box & höjd i tak? hur stor box & hur högt i tak måste en häst runt 165 cm i mkh ha? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 907
Senast: Sannndra
·
Hästmänniskan Hur blir det när man som företag köper tex en häst av en privatperson som inte är momsregistrerad? Jag vet att jag inte kan lyfta momsen...
Svar
3
· Visningar
4 018
Senast: Inte_Ung
·
J
Hästmänniskan Ska just skaffa stallplats och får höra att de vill att jag ska ha min häst försäkrad (så att vi kan tillkalla veterinär OM något...
2
Svar
24
· Visningar
2 486
Senast: lil-sis
·
B
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av boxmattor, har ett halvblod som får liggsår jätte lätt. Omöjligt att få till någon bädd då han rör sig...
Svar
4
· Visningar
1 872
Senast: Chlo
·
F
Hästmänniskan Jag undrar om någon har bra tips på hur och var jag kan hitta en container och vad den kan kosta? Jag inbillar mig att till mina två...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: EmelieR
·
Hästmänniskan Vår ordförande har avgått pga personliga skäl. Vad händer då? Vi har ingen vice ordförande så vad göra? Kram Favina :bump:
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Snuffsan
·
M
Hästmänniskan Häst massag utbildiningen altså. En super dum fråga men.. är det många redovisningar och sånt på kursen. Skulle verkligen vilja plugga...
Svar
7
· Visningar
1 618
Senast: Freyr
·
C
Hästmänniskan Min bästa vän har varit och kollat och provridit en häst. Han är en valack, engelskt fullblod. Född 94. Han är utbildad LA dressyr, LD...
Svar
16
· Visningar
1 944
Senast: Shaggy
·
F
Hästmänniskan Jag har en del hagar som jag har tänkt att ta in sommarhästar nu till sommaren 2004. Men har ingen aning vad sommarbete kostar! :D Vill...
Svar
9
· Visningar
2 642
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Hästmänniskan Vad kan man ta i hyra för helinackordering? All skötsel ska ingå, mat och andra utlägg vid sidan av. Vad är skäligt för det jobbet?
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Är det något man kan använda i stall (inte överdrivet mycket och kanske inte så att hästarna kommer åt att gnaga på det) eller hör det...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: aiquen
·
T
Hästmänniskan Är kanske fel forum men det handlar ju ialalfall om stall :D Jag skall flytta till ett stall där det nu inte finns några andra hästar...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: Mynta2
·
B
Hästmänniskan Jag planerar att hyra häst över sommaren 2004 och har lite kostnadsfrågor, som jag måste få svar på för att förenkla min planering: 1...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Vad kostar en försäkring på c-ponny? Vad betyder A1 försäkring? Millan :bow:
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Magdalena
·
B
Hästmänniskan Vad kostar det egentligen att ha häst? Jag har just skaffat min första häst, har den hemma så jag har inga stall kostnader. Men...
Svar
9
· Visningar
1 133
Senast: shayd
·
C
Hästmänniskan När man köper häst - måste man besikta hästen för att få ta en försäkring på hästen? Eller kan man bara ta över försäkringen från den...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: blondi3958
·
Hästmänniskan Hej Jag undrar om ni har några bra tips när det gäller att hålla en uteridbana igång under vintern. Vi har hästarna i ett mindre...
Svar
3
· Visningar
1 252
G
Hästmänniskan Nån som vet vad det kostar att föra över en häst till Norge, har ev en kompis som ska sälja sin ena pålle till Norge och skulle vilja...
Svar
10
· Visningar
7 606
Senast: Immer
·
R
Hästmänniskan D-ponny Sto Okänd härstammning Tävlat LA med placeringar (hoppning) Utbildad kanske LB-LA nånting dressyr Riktig liten hoppkanon :p Född...
2
Svar
20
· Visningar
1 775
Senast: Real_Life
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp