Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu behöver jag lite råd, eller kanske bara lite kloka ord. :( Jag har nämligen drabbats av ren och skär hypokondri - när det gäller...
Svar
16
· Visningar
1 935
Ekonomi & Juridik Vet en som precis blev av med sina hästar till kronofogden. Kronofogden hämtade dom helt enkelt. Men vad händer sen? Med hästarna...
Svar
11
· Visningar
4 584
Senast: Ottilia
·
Gnägg Själva inköpskostnaden tänker jag på nu, säg att en häst kostar 50.000 (rent exempel bara) hur bär folk sig åt för att kunna lägga dem...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 900
Senast: Kiwifrukt
·
Ekonomi & Juridik Om man hyr stall plats o har kontrakt på boxen. Så ska ägaren arrandera ut stallet. Kan den som arranderar kasta ut folk för att den...
2
Svar
31
· Visningar
6 505
Ekonomi & Juridik Jag har ett bete jag hyr, jag står själv för gödning och betesputs (ca 2 ha). Tidigare i sommar sökte jag sällskap till min häst då...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 635
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Alltså jag vet inte vad jag ska göra, jag skäms så mycket över det här. Grejen är att jag var ut till betet där min häst går, jag hade...
Svar
4
· Visningar
1 726
Senast: Nielaa
·
Anläggning Jag vistas ibland på en hästanläggning där det finns ett ridhus som efter man har ridit så ska man kratta efter sig. På andra ställen...
2
Svar
25
· Visningar
2 554
Hästmänniskan Hörde idag av en som sa att stallvärd är skyldig att hjälpa till att skaffa ny stallplats åt hyresgäster som blir uppsagda. Eller ordna...
2
Svar
20
· Visningar
2 504
Senast: Efwa
·
Anläggning Gick förbi en ridanläggning för ett par dagar sedan. Det var soligt, vindstilla och närmare 25 grader när vi gick förbi hästar som står...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 280
Senast: Efwa
·
Svar
0
· Visningar
198
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
174
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
213
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Miedo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp