Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
228
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Miedo
·
  • Låst
Gnägg Det här med hästannonser är för mig ibland helt obegripligt. Det är ju ingen hemlighet att det de senaste åren har varit köparens...
Svar
5
· Visningar
1 642
Senast: Görel
·
Anläggning Någon som gjort det? Hur? Bild? Ca pris?
Svar
8
· Visningar
839
Senast: cello
·
Ekonomi & Juridik jag ska sälja min mini shetland och tänkte höra om ni har förslag på vad jag ska använda för avtal.. Hon ska ha hästen på prov i 2...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Niyama
·
Hästmänniskan Har haft ett par hästar ute på annons och bara fått mail och sms-svar. Tycker det känns oseriöst. I början svarade jag på dessa, men de...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 959
Ekonomi & Juridik Nu är det så att det uppkommit problem i stallet där jag har min häst. Hyran höjdes enligt alla skrivna sätt, men en av den inhyrda...
2
Svar
35
· Visningar
5 688
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite tankar och tips för att motivera mig själv att rida. Min häst är 20 år och ska inte ridas på bana, utan bara på...
Svar
2
· Visningar
630
Hästmänniskan Hästen jag ska köpa har inga papper på vaccinationer, och ägaren som äger hästen idag har inte vaccinerat henne under det året som han...
Svar
16
· Visningar
3 366
Senast: Texaz
·
Hästmänniskan Lyckades med bedriften att trycka axeln ur led igår.. Hästen snubblade till i nedförsbacke och gick ned på knä, mjukt underlag så inga...
Svar
16
· Visningar
2 660
Hästmänniskan Vilket spån skulle ni rekommendera? Vill inte ha för små "bitar".
Svar
8
· Visningar
1 091
Senast: Houdinie
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag ska ev exportera ett halvblod till Norge, och skulle behöva förstå vad som behövs pappersmässigt. Jag får olika svar...
Svar
18
· Visningar
4 042
Senast: Centaur
·
Anläggning Ni som har vindskydd/ligghall till era hästar och då med grusad botten. Vad använder ni för strömaterial? Till boxarna i stallet...
Svar
10
· Visningar
3 095
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Snart är ju vintern här... Typ. Jag vet att jag måste skaffa något nytt varmt att ha på underkroppen, har kommit fram till att täckkjol...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: skuggi
·
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Hoppla
·
Hästmänniskan Jag måste snart börja fundera på vad jag vill gå för gymnasie och vad jag vill jobba med när jag blir stor... Har alltid velat bli...
2
Svar
28
· Visningar
3 296
Hästmänniskan Man hör många skräckhistorier från folk som lånat ut sina hästar på foder, men det måste ju finnas de som har haft det jättebra också...
2
Svar
39
· Visningar
4 321
Senast: pulkaskurk
·
Anläggning stället jag hyr har en ridbana, dock har den använts som vinterhage utan underhåll de senaste fem vintrarna - så den liknar mer en...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: warg
·
Hästmänniskan Ja, som rubriken säger. Vilket strö-material använder ni? Vad tycker ni att det har för för- och nackdelar? :) Jag själv använder...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 989
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp