Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vi hyr ladugård + mark på en gård. Vi har själva fått stå för all stallinredning samt hagmaterial. Istället har vi en låg hyra, men...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Vi har en gård med två hästar och nu till våren är det dags att köra undan gödseln. Vi har bott här sedan i augusti. Min mamma har en...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: navicularis
·
Hästmänniskan ha funderat lite på de med egen gård ... hur funka det med EU bidrag när man ha egen gård ??? hur mycket bruka man få för bete och...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Vad räknar man med att vinsten för en odlad hektar mark är i Skåne? Är det olika beroende på vilken gröda man odlar? Ge gärn alite...
Svar
2
· Visningar
1 071
Senast: Targa
·
Hästmänniskan Är det någon som gjort det? Behöver man tänka på nåt? Måste man ha nåt spec. slags träd elr funkar allt? Berätta lite ;>
Svar
12
· Visningar
3 304
Senast: diartistakasha
·
  • Låst
Hästmänniskan Tänkte sadla om o "testa på" o börja plugga igen, o då poppade hästmassage på Ax*ls*ns upp. Kostar ju en del, men lönar det sig i...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: mysko
·
E
Hästmänniskan Har ett varmblod som går som rid häst o är aldrig startad... Man får ju inte försäkra bene på en startad travare men hur är de med en...
Svar
18
· Visningar
1 586
Senast: anhe
·
C
Hästmänniskan Vet itne om tråden ligger rätt, men den handlar ju om att plugga. Kunde lika gärna varit psykologi som hästkurser. Så jag tyckte den...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 297
Senast: wippi
·
H
Hästmänniskan som om det inte vore nog att vara gravid o behöva lämna ut hästen på foder, nee, det ska krångla när allt är bestämmt oxå... Jag...
2
Svar
35
· Visningar
3 013
Senast: hemligtnick
·
Hästmänniskan Jag tänkte låta mina hästar få fri tillgång på grovfoder när de kommer hem från betet. Men då behöver jag något som kan hålla fodret på...
Svar
1
· Visningar
1 021
Senast: Masse
·
  • Låst
Hästmänniskan Detta är ingen annons utan jag vill bara ha reda på om förslaget jag har fått är ett rimligt förslag. Har möjlighet att hyra boxar i...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
11 375
Hästmänniskan Fick för 1 vecka sedan hem en häst med ett skdat gaffelband. Hästen gavs bort pga av att dom ej hade tid att vänta ut läknings...
Svar
10
· Visningar
1 456
Gnägg Världens sötaste Gunnar vikarierar för tomten!:)
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Pernilla_
·
Hästmänniskan I dag har vi haft brandkåren på besök, väldigt frivilligt dessutom! Ett av deras arbetslag har varit hos oss och övat på att hantera...
Svar
14
· Visningar
1 385
Senast: Wilfa
·
Q
Hästmänniskan Hej! Jag undrar vad som är "skäligt" att kräva av medryttare (och dom som rider nån gång;))! Ska man ta betalt? och isf hur mkt...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 792
Senast: cetzyboy
·
M
Hästmänniskan Vore intressant att höra med er, vad ni tycker man bör få för "meriter" utbildningsnivå på en häst som kostar ca 80.000kr :confused...
Svar
8
· Visningar
4 421
Senast: Supermoose
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska lägga tråden. Jag har som de flesta vet en welsh cob val som är 8 år, har haft honom i snart ett år. Han var riden...
2
Svar
26
· Visningar
2 813
Senast: LaMaya
·
Hästmänniskan hejsan.. lösdrift bra eller dåligt? för å nackdelar. har nån erfarenheter av lösdrift? har funderingar av att skaffa lösdrift till min...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 723
Senast: Nicke
·
E
Hästmänniskan Funderar på att börja tvätta täcken och dylikt åt hästfolk. Det behövs en ny sådan inrättning i området då den gamla har lagt ner och...
2
Svar
21
· Visningar
2 241
Hästmänniskan Är det någon som har en bra variant av hökrubba i sitt stall? Haybar tycker jag ser ut att vara jättebra, men går det att få tag i...
2
Svar
35
· Visningar
4 590
Senast: Lahtel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp