Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Har läst Råd och annvisning om hästar som är bäst i test. Appalosan fick 9 hästskor av tio,Lippizaner 8 ,det är dom bästa hästarna...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 269
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Sitter här mycke irriterad över dagen, är hemma och är sjuk men skulle trots allt visa hästen kl 12 och ville inte sälla in då hon ville...
Svar
7
· Visningar
1 418
Senast: sassiball
·
G
Hästmänniskan Var iväg och var med på besiktning av minishettisen idag inför ett tänkt köp, som var tänkt att bli körponny, pysselponny o sällskap åt...
Svar
4
· Visningar
1 277
Senast: arabia
·
U
Hästmänniskan hade ni köpt en häst med pålagringar även ifall hästen gick igenom en besiktning? måste bara undra om ni tycker de är konstigt att...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: Uddatyp
·
J
Hästmänniskan Är såååå ledsen, arg och förtvivlad... Köpte häst, den första, för ca 5 mån sedan och nu är hästen kraftigt halt på båda fram...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 164
Senast: boccia
·
H
Hästmänniskan Nu har jag tänkt attt lämna ut min häst på foder. PGA tidsbrist. Vem har stått för vad när ni har haft era hästar ute på foder? Det...
Svar
18
· Visningar
1 249
Senast: babbus
·
Hästmänniskan Jag ska flytta ifrån mina föräldrars gård men ha kvar iaf en häst här, för att underlätta för mig tänkte jag ta in inackorderingar (2...
Svar
7
· Visningar
1 204
Senast: Eskita
·
H
Hästmänniskan Sitter o kollar försäkringar till mina hästar. Vill naturligtvis ha ner utgiften så mkt som möjligt. Har inte råd att ha hästarna för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 811
Senast: speeda
·
Hästmänniskan Sitter i en akut situation där jag måste få ned två jordspett i frusen mark. Hur gør man? Finns det något annat sätt att ordna med...
Svar
4
· Visningar
1 479
Svar
0
· Visningar
136
Gnägg Min gamla nordis Elon.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: Volvia
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Volvia
·
T
Hästmänniskan Vad kostar er hovis?? (verkning+skoning)
5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 920
Senast: Cindybell
·
J
Hästmänniskan sent på kvällen eller tidigt på morgonen... Jäkligt olustigt :(. Vi står i ett litet stall som ligger ca 1/2 km från mitt hus. Vi har...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
14 159
Senast: Hippo
·
Hästmänniskan Förslag på hur man gör flyttbart vindskydd? så man kan flytta mellan de olika sommarhagarna...
Svar
9
· Visningar
5 647
Senast: sweet_extraa
·
B
Hästmänniskan Hej Buke!! I det stallet som jag och min fullblodsmärr står uppstallade i så kom nyligen en konvalesent in, ett halvblod med...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 352
Senast: Miss
·
E
Hästmänniskan Köpte ny häst i augusti. Gick igenom klockrent på besiktningen, ingen anmärkning på någonting. Har dock uppdagats lite fel hos...
Svar
19
· Visningar
1 945
Senast: chrysler
·
P
Hästmänniskan har ni oxå varit med om det fenomenet, att när man köper en häst så berättar man vitt o brett om hästens alla vanor, alla underbara...
Svar
6
· Visningar
1 658
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja se bilder på murade stall, och kom gärna med tips, ideer och andra erfarenheter ni har.
2
Svar
21
· Visningar
2 608
Senast: liden
·
Hästmänniskan Jag hyr en del av en gammal lada där jag inrett 3 boxar, betalar 1000kr i månaden för det, vi har inget skrivet. Nu börjar vårt egna...
Svar
10
· Visningar
1 151

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp