Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Ngn som vet ngt bra? :)
Svar
9
· Visningar
4 158
Senast: MysticDream
·
T
Hästmänniskan Nu har jag surfat runt både på Buke och på andra annonssidor och det som slår mig är att hästar generellt sätt, är otroligt dyra. Varför...
Svar
11
· Visningar
1 040
P
Hästmänniskan Tänkte kolla upp försäkringen lite bättre då jag dumt nog inte är så insatt i det. Har min 18-åriga pålla försäkrad i If (från tidigare...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Domaren
·
B
Hästmänniskan Jag har varit till ATG-kliniken på Solvalla för en hältutredning med min häst. Trots att jag bor bara 2,5 mil från Strömsholm så valde...
Svar
15
· Visningar
2 311
Senast: Krims
·
Hästmänniskan Idag hyr vi ut ett par stallplatser (kallhyra), men fram över kommer en ridbana att byggas med belysning och visst hindermaterial...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: Oxxx
·
P
Hästmänniskan kurser & hästskötarexamen!..HJÄLP! hej hej.. har läst att för att komma in på hippolgen behöver man inte ha gått nått naturbruks...
Svar
1
· Visningar
1 081
Senast: Zaga
·
R
Hästmänniskan och in i hagen får man göra så?Jag bor i ett hus(som vi hyr)till detta hör ekonomibyggnader.Vägen som leder till vårt hus går bara hit...
Svar
12
· Visningar
1 695
Senast: yodi
·
P
Hästmänniskan Hej! Någon som har erfarenhet av batteridrivet elaggregat som laddas med solceller? Fördelar, nackdelar? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 772
Hästmänniskan Finns det någon som har några bra tips på vad man kan ha för olika småkurser på våran travskola. Jag har kommit på "att köpa häst"...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: igbest
·
M
Hästmänniskan Har världens sämsta ekonomi... pluggar 10 poäng = inget studielån. Har inget studiebidrag heller. Och inget jobb. Häst däremot, så jag...
Svar
1
· Visningar
993
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Vad anser ni är ett rimligt pris för en åring? Det är en hingst, hbl korsning, som jag ska sälja, och undrar om jag har satt "rätt"...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: semlis777
·
B
Hästmänniskan En hingst född 03, 40 000:- Vilken kvalitet bör man få för den summan?
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Magdalena
·
Hästmänniskan Jag har två hästar, var av en ska säljas, men vilken...? Nr.1 Ett sto, 5 år ingen stam. Har varit riden sedan i våras, riden...
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: stranger
·
Hästmänniskan nån som går där/känner nån som går där/gått där själv eller liknande? funderar på deras nv-linje med djurkunskap.. men vill veta lite...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: Lindis
·
M
Hästmänniskan Jag undrar vad en köpare har för rättigheter och skyldigheter i en husaffär. Det skrivs ju ett köpekontrakt då pris på fastigheten...
Svar
1
· Visningar
3 612
Senast: tovan
·
L
Hästmänniskan När jag skaffar eget stall skulle jag vilja ha automatisk utfodring kväll och morgon - med både kraftfoder och hö. Men det verkar inte...
2
Svar
20
· Visningar
4 673
Senast: TomasN
·
K
Hästmänniskan Är det så att godkända ID-kontrollanter INTE får utfärda konturdiagram på travare? Måste det vara en av STC:s godkända kontrollanter?
Svar
8
· Visningar
1 101
Senast: knyttet
·
W
Hästmänniskan Vad kan hända då? om man bryter ett kontrakt? Om jag tex. skriver ett fodervärds avtal me en viss tids uppsägnings tid för båda parter...
Svar
3
· Visningar
1 430
Senast: Sesselja
·
Hästmänniskan Har sålt en fd 5-årig galoppör. Köptes obesedd, men med 14 dagars öppet köp. Allt ok efter provtiden förutom att sadeln jag skickat med...
2
Svar
23
· Visningar
6 499
Senast: AnetteJT
·
B
Hästmänniskan Jag har fått en liten ridelev, en tjej på 9 år. Hon rider en gång i veckan på egen häst. Vi tränar dressyr på lättklass-nivå. Meningen...
2
Svar
38
· Visningar
2 755
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp