Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag skulle vara hemskt tacksam :bow: om ni ville berätta lite för mig om era hästförsäkringar. :confused: Vad dom kostar, vad dom...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: Bounce
·
C
Hästmänniskan Nu har jag flera som har varit och tittat och provridit och det är några som ska komma fler gånger som passar bra ihop med han. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 288
Senast: Marita2
·
Hästmänniskan naturbruks med hästinriktning, är den hög eller låg?
Svar
1
· Visningar
842
Senast: pm
·
Hästmänniskan nån här som har det systemet istallet...funderar skarpt på att sätta in ett sånt system i stallet...OM det verkligen funkar så man...
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: martha
·
Hästmänniskan Är det någon här som går den utbildningen? Eller någon som funderar på att söka nästa år? Jag funderar på att söka nästa år och jag...
Svar
11
· Visningar
1 350
Senast: Sjalen
·
Hästmänniskan Har man som näringsidkare rätt att begära betalning inom 10 dagar på faktura mot privatperson, eller är det som min sambo påstår 30...
Svar
16
· Visningar
1 512
Senast: Mia_R
·
H
Hästmänniskan Kan man göra upp om bodelning " i godo" eller måste man ta hjälp av en bodelningsförrättare? Gäller samma för sambor som gifta att man...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: hotrodder
·
Hästmänniskan Hej hej! Jag har en olycksfallsförsäkring i min hemförsäkring. Jag föll av min häst i somras och gick på kryckor i tre-fyra veckor och...
Svar
14
· Visningar
6 378
Senast: Lena_B
·
E
Hästmänniskan jag sålde min ponny när han hade en läkt pålagring på ett bakknä. han var 11 år welsh cob/tinker, jätte snäll att rida, utb.LB/LB, han...
Svar
7
· Visningar
1 225
Senast: Boj
·
Y
Hästmänniskan är det någon som vet hur offta en hyresvärd får lov att höja hyra, hur lång tid som måste gå mellan höjningarna och med hur många...
Svar
3
· Visningar
8 762
Senast: Inte_Ung
·
L
Hästmänniskan vad hästen är värd. Det gör jag också. Hbl vallack 17 år 167 cm utb LA dressyr och hoppad 1.20. Inga tävlingsreultat, men har tävlat...
Svar
5
· Visningar
1 021
Hästmänniskan Jag och en kopmis har funderat att lägga spån i stallgången. stallgången som den är nu är väldigt slät och hästarna halkar lätt. Ni...
Svar
14
· Visningar
2 291
Senast: sweep
·
G
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja ha någa tips om hur man enklast o billigast anlägger något som duger bra till vardagsträning. Att jag skriver...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: Moniq
·
Hästmänniskan Är det någon som vet om det ska vara någon speciell färg om man ska måla hinderbommar, att det ska vara utomhusfärg förstår jag men om...
Svar
3
· Visningar
1 214
Senast: ameo
·
C
Hästmänniskan Min kompis ska nu köpa häst. Ett Engelskt fullblod, 155 cm -94 Väver ibland. Har fina gångarter. Snäll och trevlig. Utbildad LA dressyr...
Svar
10
· Visningar
1 281
Senast: selmaH
·
C
Hästmänniskan Funderar på att bredda stallet då jag sett en annan bredda sitt stall med färdiga betongsektioner. Tydligen så handlar det om sektioner...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: Bubben
·
Hästmänniskan Elektroniskt \"råttjagare\". Fick tipset av en kompis att skaffa en sådan till sadelkammaren. Ngn som vet VAR man handlar en sådan? Och...
Svar
6
· Visningar
2 905
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad gör man eg när pållan varit dålig och nått taket på veterinärvårdsförsäkringen? Hon är försäkrad i IF och de har 50 000 i...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: Maris_
·
T
Hästmänniskan Om du är/har fodervärd, vad betalar du/den? Allt? Det jag funderar mest på är om fodervärden brukar betala försäkringskostnaden och...
Svar
4
· Visningar
1 013
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hästmänniskan Hej! Någon som vet vad det kostar att byta golv i ett släp? Det är ett plywoodgolv, hur länge brukar det hålla och kan man byta till...
Svar
12
· Visningar
1 622
Senast: cilvia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp