Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Hej! Har en fråga angående detaljplan. Tydligen finns en sån på vår gård, vilket gör att endera få vi flytta den planerade...
Svar
5
· Visningar
4 487
Senast: Senioren
·
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite hjälp å en bekants vägnar. Det är så att hennes stallplats blivit uppsagd med endast fem dagar till godo...
Svar
8
· Visningar
1 518
Senast: Invinciblestables
·
H
Hästmänniskan Det är så att jag har två hästar. En d-ponny som jag rider hoppning på. Hon är välutbildad i dressyr och gör alla sidvärtsrörelser...
Svar
9
· Visningar
1 117
Hästmänniskan Vi ska byta boxväggar - alltså bara trävirket. Nån som har såna där plastbräder och hur är dom? Annat material som nån kan rekommendera?
Svar
7
· Visningar
1 286
Senast: Fendi
·
Hästmänniskan Håller på att klura på hur jag skall lösa att dela av en del av vår stora loge så att småttingarna och den gamla som kommer att gå ute...
Svar
10
· Visningar
1 593
Senast: ainasoja
·
W
Hästmänniskan Nu är jag så trött på detta!!! Problemet är som följer!! För fem år sedan byggde jag mig en paddock. Efter mina egna krav eftersom... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 766
·
Hästmänniskan Jag satte ut en ponny på annons, fick den perfekta köparen som betalade in en handpenning. Sa då att hon hämtar honom senast om två... 2
Svar
31
· Visningar
4 853
·
Hästmänniskan Jag måste få skriva av mej lite nu, vet inte ens om jag är i rätt fack men det märks väl.. :S Jag fick ju lov och flytta min tös från...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Molin
·
Hästmänniskan Hur mycket kostar olika operationer/saker man kan råka ut för som häst och hästägare? Tvååringen har precis blivit opererad och jag...
Svar
19
· Visningar
2 305
Senast: Moonspell
·
K
Hästmänniskan Nu vet jag inte om det här tråden ligger rätt, men ni som har sålt hästsaker på olika annonsplatser, hur har ni gjort för att det ska...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Riley
·
C
Hästmänniskan Pratade just med ägaren och V.besiktningen hade gått bra. Vi ska hämta honom nästa helg! :bow: Nu är det så att jag dör nästan av...
Svar
10
· Visningar
896
Senast: monik
·
C
Hästmänniskan Hur länge gäller en veterinärbesiktning? Är bara nyfiken. Det kan ju alltid hända någonting om man inte hämtar hästen direkt efter...
Svar
2
· Visningar
1 083
Senast: CarolineNSV
·
E
Hästmänniskan vilka erfarenheter har ni???? Själv sitter jag en knepig situation, min häst blev halt (hovledinflamation) våren 2006, hästen var...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: Edgar
·
J
Hästmänniskan :mad:asså jag förstår mig inte på människor ibland! de kör som idioter asså.. idag skulle ja ta in min älskling, tg liten stund vig... 2
Svar
29
· Visningar
2 528
Senast: Falskhet_
·
T
Hästmänniskan nu har jag hittat en häst att hyra över vinten! :) försäkring,sadel,träns ingår från september till 1 juni. för 5000:- men skulle gärna...
Svar
9
· Visningar
2 460
Senast: astronaut
·
I
Hästmänniskan Ja, jag tänkte räkna ut vad det ungefär skulle kosta mig att ha en ponny på foder. Men vilka kostnader är det som man ska räkna med, och...
Svar
17
· Visningar
1 639
Senast: vindvissla
·
Hästmänniskan Moderator får flytta om det är fel forum.. Men jag har idag fått in vad jag antar är livpengarna för Kele (inte fått något brev från...
Svar
12
· Visningar
1 550
M
Hästmänniskan Hej! Detta är första gången jag är medryttare och jag har en fundering med detta och sommarbete. Brukar man betala sin...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: emalin
·
Hästmänniskan Min paddock är jag nöjd med när det gäller underlag. Ett litet problem är dock att ena långsidan ligger lägre än den andra så när man...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Centaur
·
T
Hästmänniskan Hur gör man om man vill byta namn i hästens registreringsbevis, licens etc? Går det??
Svar
3
· Visningar
821
Senast: _Eva_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka