Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
113
Senast: BRAGO
·
Hästmänniskan Hej! jo jag undrar om någon har bra tips på försäkring och vad ni betalar för den och vad den täcker. Är lite osäker vad jag ska... 2
Svar
33
· Visningar
3 087
Senast: Cilva
·
Hästmänniskan vet inte riktigt var tråden ska ligga, men jag chansar på här... I alla fall. Mamma berättade för några dagar sen att vi ska flytta...
Svar
5
· Visningar
1 411
Senast: movi
·
Ekonomi & Juridik Finns det något sådant kontrakt redan skrivit eller måste man skriva ett helt nytt och skriva ut själv, gäller det då? Vad mer... 2
Svar
24
· Visningar
3 859
Senast: stallannero
·
Ekonomi & Juridik Om ni hade möjlighet att välja hur stor ekonomisk buffert ni skulle ha för hästarna, hur mycket skulle ni lägga undan? Jag har samlat på... 2
Svar
20
· Visningar
3 682
Senast: Zqathan
·
Ekonomi & Juridik Noterade en annons i HR nr 2 (kanske har varit uppe tidigare?) en annons om ridläger. Fyra tjejer i vattnet till häst där tre av dem... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 601
Senast: Rio
·
Hästmänniskan Hur gör man när en häst lånas ut på foder, ska ägaren ha kvar passet eller ska fodervärden ha det?:confused:
Svar
3
· Visningar
838
Senast: Azezza
·
C
Hästmänniskan hej! jag letar efter en foderponny och har nu fått tag på en som jag ska provrida:D. Men när vi pratade om kostnaderna så skulle hon...
Svar
3
· Visningar
987
Hästmänniskan Hej, här kommer jag med en skum fråga! ;) Vi ska snart flytta till en gård och flyttar därmed ifrån min hästs kompisar, därför har...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Zqathan
·
H
Anläggning Jag kan tänka mig att det finns många andra som liksom jag fått förnyad energi i och med vårens ankomst. När jag var i stallet idag... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
26 326
Senast: _Yggdrasil_
·
Hästmänniskan Sålde min korsning,en unghäst på 3 år för ca 2 år sen,köparen har sedan sålt han vidare. Vet att det var lite problem där,då jag...
Svar
10
· Visningar
2 207
Senast: Fibusen
·
Anläggning Jag letar efter en stor skottkära, 2-hjulig och lätt att tömma men det verkar vara svårt att hitta. De är väl vanliga i större... 2
Svar
23
· Visningar
5 618
Senast: EmelieR
·
S
Ekonomi & Juridik visste inte vart jag skulle lägga denna, så flytta gärna om det är fel (: iaf, nu är det äntligen dags att skaffa ponny, en riktigt... 2 3
Svar
41
· Visningar
17 021
Senast: Pilot
·
V
Hästmänniskan Jag är så trött, så trött!!! Sliter som ett djur för det här aset som ingen annan orkar med. Jobbar som hästskötare och rider ca 5-7... 2
Svar
28
· Visningar
5 825
Senast: Kratko
·
R
Hästmänniskan Hejsan alla! Bukefalos forum har varit mycket till hjälp i mina undersökningar, fast kände ändå att jag var tvungen att bli medlem... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 136
Senast: Casacha
·
Hästmänniskan Min häst är väldigt knepig på många sätt, han har lite lätt sadeltvång och är väldigt skarp i psyket. Löser det mesta som inte passar... 2
Svar
37
· Visningar
4 356
Senast: Fibusen
·
H
Hästmänniskan Skickade in passet för ägarbyte på lilla shettisen för 1 vecka sedan. Hur lång tid kan jag räkna med att det tar innan passet är...
Svar
9
· Visningar
1 522
Senast: handsup
·
S
Hästmänniskan Jag har en sådan ångest över det här! Saken är den att jag skulle vilja byta stall då jag och stallägaren inte riktigt stämmer... 2
Svar
20
· Visningar
2 665
Senast: Pettsson
·
Anläggning Hur gör man :angel: En åker som det skördas säd på inom några veckor (Skåne), hur konverterar man den till en trevlig hästhage och...
Svar
11
· Visningar
3 625
A
Ekonomi & Juridik Hej Undrar om det är någon här som är sponsrad av något/några företag? Hur mycket får ni ungefär? Hur fick ni tag på sponsorerna...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka