Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Vad skiljer egentligen labbe och golden mentalt?
Om man vill ha en okomplicerad hund att köra agility och bruks med (på medelnivå) samt...
Hundavel & Ras
Kan en amstaff, pitbull engbull och andra raser som (främst Amstaffen) oftare har könsbetingad aggression (mot andra hundar, främst de...
Hundavel & Ras
Igår såg jag ett hundprogram från det stora landet i väst, ett program som presenterar olika raser i varje avsnitt!
Igår handlade det...
Hundavel & Ras
Sökte bland trådarna men Q verkar inte vara en vanlig bokstav att börja namn på.. ;) uppfödarna döper kullarna i bokstavsordning, och då...
Hundavel & Ras
Nu vänder jag mig till er allvetande bukemissbrukare, i brist på bättre så här sent på kvällen! :D
Jag är trött som ett as och känner...
Hundavel & Ras
Min mamma funderar på att skaffa hund när hon pensionerar sig. Har inte så stor erfarenhet av att ha hund. Men tänker lägga ner mycket...
Hundavel & Ras
Okej, nu kommer det att dröja minst ett år innan jag skaffar hund igen, men den här gången så vill jag verkligen ha den ultimata rasen...
Hundavel & Ras
Någon som kan berätta mer om dessa raser?
Hur är det med sjukdomar?
Finns det seriösa uppfödare som avlar hälsosamt?
Hur mycket orkar...
Hundavel & Ras
Igår dök lite efterlängtade pengar upp. Så idag bokades det tid för Kastrering.
Men redan när jag lagt på så börja jag fundera och sen...