Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund En liten spinnoff på tenyearchallange. Nu är ju 10 år lite mycket för en hund så jag tänkte valp vs vuxen får duga. Här är Skägget...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 840
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Idag såg jag att Effie efter skogstur blödde v.b Såg inget då och hon var inte halt reagerade inte när vi rörde tassen. Verkar...
Svar
5
· Visningar
1 128
Hundhälsa Hej alla, tänkte höra om någon har bra tips. Snälla läs hela inlägget innan ni svarar. Jag har en boxer-bulldogmix Jagger som sedan vi...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Hej kompisar, det börjar äntligen bli dags för mig att planera flytt och resa hem till Sverige från Tyskland, för mig själv, häst och...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 083
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hund i Hundgård/resp rastgård som i princip får bo där borde absolut FÖRBJUDAS . Jobbar man och vet med sig att man är borta fr 7-8...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 309
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Var ju inte så länge sen som det låg någon tråd här om just denna ras, Ovtjarka. Har för mig att detta inte är första gången det...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 124
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
3 955
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Vi har nyss tagit över en omplacerad rashund. När han kom tillbaks til uppfödaren för två månader sedan, hade han båda testikler i...
2
Svar
26
· Visningar
4 363
Senast: urkella
·
D
Hundavel & Ras Om jag beskriver några egenskaper nedan, vilka raser skulle du ange då? • Ingen eller väldigt lite jaktlust, generell lätt/medel att...
Svar
6
· Visningar
909
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag har en liten jätte allergisk Chihuahua kille på 8 år som är inläggd på klinik med inflammation i bukspottskörteln, njurarna, tarmar...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: super
·
D
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har du för hundras och varför valde du den? :bump: Fördelar och nackdelar med rasen enligt dig? Har den haft...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 520
Senast: Ssofie_
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 745
Senast: AlmostEasy
·
Hundavel & Ras Har för mig att det finns några här inne med erfarenhet av italiensk vinthund, @Philosophia kanske? Min sambo vill verkligen ha en som...
2
Svar
22
· Visningar
3 242
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Kan munkorg vara ett alternativ när hunden inte får slicka/bita på en skada där varken tratt eller uppblåsbar ring fungerar och isåfall...
Svar
12
· Visningar
1 225
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Såg en omplaceringsannons på en hund som var född med denna diagnos, blev nyfiken på vad det innebär och om en hund kan leva ett normalt...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Mirre
·
Övr. Hund I vår rasgrupp på FB ser man på många bilder att folk har en korg med hundleksaker framme, så hunden kan gå och ta själv. Detta gjorde...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 141
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Sändningar från MyDog på SVT 1 just nu. Vet inte om jag ska skratta eller gråta över de här två reportrarna...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Ja, vilken slags olja är bäst att ge en hund med torra trampdynor? Malte är torr och nästan lite sprucken i trampdynorna, det är så...
2
Svar
21
· Visningar
7 363
Senast: Dobby
·
Övr. Hund Hej! Med anledning av min tidigare tråd söker jag efter en oslagbar, fantastisk, otroligt underbar leksak :D Vad har era för favoriter...
2
Svar
26
· Visningar
1 874
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vi får hem vår nya bil om drygt en vecka och jag har räknat ut att vår MIM-bur förmodligen ska passa även om det på pappret saknas en...
Svar
4
· Visningar
911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Hingststationer
  • Dressyrsnack 17
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp