Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund hur skulle det fungera tror ni?? Min tik är väldigt vaktig när det gäller allt, ändrar dom sej mot valparna om det skulle bli några...
Svar
2
· Visningar
1 077
Senast: thereseSvensson
·
A
Övr. Hund är det någon här som äger en japansk pet... i så fall hur gammal är den och kan ni berätta lite om den... :bow: :love:jag tycker att...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: Picabus
·
B
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter av dom? Fungerar dom?
Svar
10
· Visningar
3 594
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Hund När man läser ras standard på någon hund ras så står det alltid att hunden är snäll söt och perfekt. Hur är rasen sheltie, på riktigt...
Svar
3
· Visningar
1 440
Senast: Trazzelsudd
·
Övr. Hund Ikväll hände det igen...Nu börjar ja bli trött på att min älskade hund är mål för alla hundar... en del kanske läste om andra och...
Svar
15
· Visningar
1 311
Senast: JennyF
·
G
Övr. Hund Jag vet att det har funnits flera sådana här trådar tidigare men jag har inte kunnat hitta nån av dem så jag skriver en ny.. Jag och...
Svar
18
· Visningar
1 564
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Var bara tvungen att visa lite bilder på min mys whippet kille. Alldeles underbar är han, inte bara söt ;), han är lös på stallet och...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: jojjo_blondin
·
J
Övr. Hund ...inte tänker sig att skaffa en liten valp, utan en äldre som förstahund (1:a för mig, 3:e för sambon). Är det vanligt? Anses det...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: Jejjen
·
C
Övr. Hund Om man vill lägga upp bilder här?
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Calazirya
·
K
Övr. Hund Min drygt året gamla schäfer har problem med växtvärk. Nu har jag rekommenderats ett foder med så lite fett och kalcium som möjligt från...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Har hundar sånt? Till exempel när dom är valpar, små o väldigt busiga o lekfulla, förstår mycket men vet inte riktigt huuur manska vända...
Svar
3
· Visningar
1 397
Senast: Jadzia
·
B
Övr. Hund Nu äntligen kom en bild på tikvalpen min den till höger är minlilla skrutt :) :banana: :bump...
2
Svar
23
· Visningar
2 188
Senast: missPetra
·
B
Övr. Hund Min familj skall eventuellt skaffa en hund, men vi vet inte vilken ras ännu :crazy: Vad rekomenderar ni? Vi bor i en fyra rums lägenhet...
2
Svar
26
· Visningar
7 563
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Våran hane som vi fick tillbaka för ett tag sen har nu kommit in i sin andra könsmognadsperiod.. Han revolterar så fort han får chansen...
Svar
8
· Visningar
1 344
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund jaa.... Jag hade tänkt skaffa hund när jag flyttar hemifrån, som blir om kanske 2 år. Men jag vet vad jag ska ha :confused: Har hund...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Någon som har en sådan, i så fall härstamning, färg ålder tävlingsresultat mm :bump:
Svar
2
· Visningar
2 171
Senast: Meibla
·
T
Övr. Hund På mina gosiga jyckar. Det är Bamse, blandis och Mysan, westie. Mina ögonstenar. Har precis tagit en kull valpar, vänta bara tills ni...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Vi funderar på att skaffa hund i framtiden. Vi har ladrig haft hund, så jag söker en ras som är en bra nybörjarhund, snäll och lättlärd...
Svar
7
· Visningar
1 220
Senast: Fifi
·
Övr. Hund Varken han eller hon, utan den eller det ;) Lämnade Hobbe på djursjukhuset i morse, och hämtade honom kastrerad på eftermiddagen...
Svar
14
· Visningar
1 194
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Lite hjälp från någon kunnig, hunden har en \"bula?\" Tänkte slå en signal till veterinären, men kom på att jag kunde slänga in en tråd...
Svar
6
· Visningar
1 452
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp