Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Hej allihopa. Jag har en korsning schäfer/pyrinèer som är stor som ett hus. Han är ganska feg, men snäll. Han lyder mig väldigt bra när...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Icebabe_1
·
P
Övr. Hund Ni som är duktiga på hundars beteenden; kan ni svara på min fråga? Det är så att vi har en strävhårig tax som heter Bella och är 4 år...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Bella_Bus
·
K
Övr. Hund Jag tänkte köpa en bok om valpning. Någon som har några förslag på BRA böcker? Man är ju i väntans tider. :D :D :bump:
Svar
6
· Visningar
1 699
Senast: KaZa
·
K
Övr. Hund Är det nån här som har två tikar ihop? Hur fungerar det? Hur gamla är de? Jag skulle behöva lite råd! Min tervtik är drygt 4 år, en...
Svar
3
· Visningar
1 773
Senast: lady_vip
·
B
Övr. Hund Skall eventuellt iväg i morgon och köpa en svensk lapphund, svart, imorgon men är helt blank på namn. Det är en tick svart med burrig päls=)
Svar
8
· Visningar
1 191
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hejsan allihopa...igen... Min labbetik och jag har hamnat på en pungt där vi behöver lite tips/råd! När vi tränar inför vår första...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Stollan
·
Övr. Hund En människa som inte skulle ha några djur alls har skaffat hund. *Snyft* Människan i fråga gnäller att det är jobbigt och valpen får...
Svar
7
· Visningar
1 074
M
Övr. Hund Behöver lite hjälp. Har nu varit hos vet. för 3 gånger för trasiga trampdynor. Och när vi säger till vet. att de beror på att han har...
Svar
4
· Visningar
3 541
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Ni som har sånna; varför skaffade ni just dom? Hur har det funkat för er? Funderar starkt på just en sådan.... :)
Svar
1
· Visningar
948
Senast: Trazzelsudd
·
T
Övr. Hund Imorgon är det dags att gå till vet med Rasmus... knölen i örat har blivit större :( Hoppas att det inte är allvarligt! Men lite orolig...
Svar
5
· Visningar
882
Senast: titi
·
Övr. Hund Är det någon som har en sådan ras eller erfarenhet? Är mycket intresserad av att själv skaffa en stor hane :love:
Svar
14
· Visningar
3 864
Senast: Basilika
·
Övr. Hund I kväll kliver jag och min hund på ett tåg som skall ta oss hem till den kära familjen som man lämnat kvar för att bo med sin kärlek...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Är det mellan- eller dvärgschnauzer som finns som aprikosfärgade oxå? Har själv en riesen p&s å funderar på å skaffa en till alt. en...
Svar
12
· Visningar
3 592
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund Vad gör ni för "hjärngympa" med eran hund? Jag är i behov av lite nya ideer... Själv brukar jag gömma godis, lägga godis i burk osv.
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Jadzia
·
B
Övr. Hund Någon som har en sådan? Hur är dom som familje hund? Har läst fakta på nätet men vill veta mer.
2
Svar
22
· Visningar
15 088
Senast: zessan
·
N
Övr. Hund På senare tid har min hund börjat skälla när jag binder honom. Oftast går han lös på tomten (stor) och är med, men ibland vill jag inte...
Svar
5
· Visningar
1 156
Senast: Nutro
·
Övr. Hund Någon som tagit hand om en Greyhound från bla GIN? Jag funderar på att ta hand om en när lill vavvan :( inte finns hos oss mer.Hade vart...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: kpist
·
Övr. Hund Hon får absolut inte ligga i sängarna... Men jag kunde inte låta bli att ta kort på henne: http://www2.snyggast.se/ul/3/1605573.jpg Ser...
Svar
5
· Visningar
999
Senast: Nossan
·
B
Övr. Hund Har en 5 månaders golden pojke som e hemskt dålig på att äta :(... nån som har nått bra knep för att öka aptiten...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: sucka
·
Övr. Hund Ok, någon som erfarenhet av dessa raser.Leonberger, NewFoundland, GD, och staffordshire bullterrier. Jag har redan pratat med uppfödare...
Svar
6
· Visningar
1 257
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp