Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I kväll kliver jag och min hund på ett tåg som skall ta oss hem till den kära familjen som man lämnat kvar för att bo med sin kärlek...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Är det mellan- eller dvärgschnauzer som finns som aprikosfärgade oxå? Har själv en riesen p&s å funderar på å skaffa en till alt. en...
Svar
12
· Visningar
3 606
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund Vad gör ni för "hjärngympa" med eran hund? Jag är i behov av lite nya ideer... Själv brukar jag gömma godis, lägga godis i burk osv.
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Jadzia
·
B
Övr. Hund Någon som har en sådan? Hur är dom som familje hund? Har läst fakta på nätet men vill veta mer.
2
Svar
22
· Visningar
15 103
Senast: zessan
·
N
Övr. Hund På senare tid har min hund börjat skälla när jag binder honom. Oftast går han lös på tomten (stor) och är med, men ibland vill jag inte...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: Nutro
·
Övr. Hund Någon som tagit hand om en Greyhound från bla GIN? Jag funderar på att ta hand om en när lill vavvan :( inte finns hos oss mer.Hade vart...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: kpist
·
Övr. Hund Hon får absolut inte ligga i sängarna... Men jag kunde inte låta bli att ta kort på henne: http://www2.snyggast.se/ul/3/1605573.jpg Ser...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Nossan
·
B
Övr. Hund Har en 5 månaders golden pojke som e hemskt dålig på att äta :(... nån som har nått bra knep för att öka aptiten...
Svar
12
· Visningar
1 369
Senast: sucka
·
Övr. Hund Ok, någon som erfarenhet av dessa raser.Leonberger, NewFoundland, GD, och staffordshire bullterrier. Jag har redan pratat med uppfödare...
Svar
6
· Visningar
1 262
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: alfonzmatte
·
M
Övr. Hund Jag köpte en schäfertik på 14 månader för tre veckor sedan, ifrån kenneln, Hon är väldigt glad och trevlig, lugn, inte alls nervös! Men...
Svar
13
· Visningar
1 830
Senast: zessan
·
T
Övr. Hund Måste bara få visa er oxå. Visst e dom goa!! :banana: Det bästa är att dom e mina...
Svar
13
· Visningar
1 327
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Övr. Hund Vad krävs för att jag skall få ta med mig hunden utomlands (skall till Frankrike) ? Rabies vaccination och...? :confused:
Svar
2
· Visningar
948
Senast: Stoppard
·
T
Övr. Hund Hur ser blodöra ut och varför får dom det? Sitter det i eller utan på örat?
Svar
4
· Visningar
1 655
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Hund Jag har 3 hundar. En Border Collie(aldrig varit agressiv förut)6 år, en 6 mån blandras gråhund/vorsteh och en lite Sheltie 2 år, som...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: Qvip
·
M
Övr. Hund Tänkte höra om nån vet varför vår hund har börjat spy och fått diareé??? :confused:Han gör de inte varje dag... Men de har hänt flera...
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Hund var hos veterinären, han sa att sjudomen gått bakåt, blivit sämre, och att det humanaste för Mimmi vore avlivning.... åkte hem...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: LoveRindi
·
B
  • Låst
Övr. Hund Vi skall köpa en hund :bump: :bump: Håller på för fullt och letar på nätet, men hittar inte så många bra sidor. Ras är helt utan...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Min älskade lilla cocker har fått en "knöl" inne i örat :( Han verkar inte ha ont av den och det är ingen böld, men den bara växer och...
Svar
3
· Visningar
1 200
Senast: Tviggy1081
·
T
Övr. Hund Har en 1:årig amstaff hane, han är helt förskräcklig inomhus.. :( Vi åkte och hämta honom när han var nio månader från uppfödaren...
Svar
9
· Visningar
2 836
Senast: FiaOchSaffe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp