Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Svar
2 002
· Visningar
174 762
Senast: Vinur
·
F
Övr. Hund Jag skulle vilja bredda övningsrepertoaren när det kommer till kontaktövningar. Känns som om vi bara gör same old same old. Vad har ni...
Svar
16
· Visningar
1 469
Övr. Hund De påminner om @AraSlei s vovve, matte pratade mycket om kontaktövningar i vardagen, väldigt intressant.
Svar
10
· Visningar
1 532
Senast: Dobby
·
Hundavel & Ras Detta frågar jag av ren vetgirighet, jag har ingen praktisk nytta av kunskapen så den som inte vill lägga energi på att svara bör inte...
Svar
8
· Visningar
4 627
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 144
Senast: Osthyvel
·
O
Övr. Hund Lite kort info; Min hund är 1 år, kastrat och blandras av tre raser. Det är mycket hund, mycket energi som ska riktas rätt. På... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 766
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag har en pigg och glad unghund som haft det jäkligt i år med långa konvalescenser. Han vill ofta leka, men nästan genast måste jag...
Svar
17
· Visningar
1 451
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras En till som har hamnat i träsket med att välja ras... :angel: Har haft flatcoated retriever i 20 år och stormtrivs med rasen och har... 2
Svar
29
· Visningar
5 402
Senast: YorkWann
·
Hundhälsa Det är några incidenter på tävlingsbanan som får mig att fundera på om min hund ser dåligt. Hurdan har tidigare hat problem med ett öga...
Svar
5
· Visningar
987
Hundhälsa Hej! Vi har en 2-årig kastrerad Spansk Vattenhund. Han hade en lite tuff start på livet så vi visste att (förutom att rasen är ganska...
Svar
5
· Visningar
1 327
Senast: Maia
·
Hundavel & Ras Som några av er kanske sett går jag i funderingar om att om några år köpa min första brukshund. Men det finns vissa begrepp jag inte...
Svar
17
· Visningar
1 624
Hundhälsa Ebbot är avmaskad men misstänker ändå att han har någon form av mask. Han är importerad och fick rådet att avmaska mot spolmask, vilket...
Svar
4
· Visningar
742
Svar
92
· Visningar
8 704
Senast: Vogue
·
Övr. Hund Jag tänkte vi kanske kunde ha en tråd om valpkurs och funderingar runt det. Bra/dåligt, förväntningar och så vidare. Jag går ju...
Svar
16
· Visningar
1 240
Senast: snurra!
·
Hundhälsa Det gäller cardiomyopathy (DCM). Det är inte klarlagt att det är så, men undersökning pågår. När man tillsatt taurin i hundarnas kost... 2
Svar
20
· Visningar
6 412
Senast: Elementary
·
Övr. Hund Jag köpte en bur som upptar hela vårt bagageutrymme på passaten men taket på buren är ca 15 cm lägre än själva biltaket och jag...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Jag har blivit kär i en hund i bekantskapskretsen som behöver omplaceras Men jag har redan ett litet gäng hemma. Hur många hundar har... 2
Svar
28
· Visningar
3 135
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Provar att lägga den här tråden på hund. Ser din kombi ut som min? Bagaget är upptaget av hundburen, därför är baksätet nästan i klass... 2
Svar
32
· Visningar
3 025
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag behöver tips på hur man kan göra sin trädgård lite mer intressant (och vacker) både för hundar och människor. Vår baksida där vi och... 2
Svar
26
· Visningar
3 007
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 213
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka