Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu ska det dras igång en inventering av trubbnoshundar och deras extrema exteriör. I samband med detta lägger svt ut en artikel och en...
Svar
17
· Visningar
2 211
Senast: Laa
·
Hundhälsa Hej, detta gäller inte mig då jag bara har två ben och ingen hund. Utan frågar åt mina föräldrar. De har en pigg o glad am cocker med... 2
Svar
26
· Visningar
4 343
Senast: utte
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni använder för olika kommando. :) Vilka är de mest användbara kommando ni har till era hundar? Vilka är de... 2
Svar
25
· Visningar
3 966
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
32
· Visningar
3 582
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Lhasa apson här hemma har helt plötsligt från ingenstans börjat vägra gå ut, man får mer eller mindre bära ut henne på gräsmattan när...
Svar
18
· Visningar
3 924
Senast: pepp
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
17
· Visningar
1 616
Övr. Hund Hur högt bör/ska staketet vara i en kommunal hundrastgård? Tanken slog mig idag när jag traskade förbi hundrastgården och en stor hund...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: movi
·
Hundhälsa Har en fundering gällande en hund som tidigare i somras troligen sträckte sig i samband med lek med en valp. Han pep till när det hände...
Svar
6
· Visningar
704
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nåt jag märkt är att det verkar finnas en hel del med negativ inställning till brukshundklubbar. Folk menar att de blivit dåligt bemötta... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
13 386
Senast: Pudlan
·
Övr. Hund Min kompis vill ha med mig till Lofoten nästa sommar :love: och jag kommer troligen ha med mig lilleman. Man måste ha pass? Hur gör...
Svar
12
· Visningar
1 926
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag vill ha alla tips på hur man kan hantera en hund som låser sig i skallen och skäller på saker samt drar emot objektet. Det gäller... 2
Svar
20
· Visningar
3 125
Senast: Millicent
·
Övr. Hund Jag och mannen pratar lite löst om att flytta tillbaka till Malmö. Blir dock fundersam på var som är bäst att bo som hundägare? Vill ha...
Svar
14
· Visningar
2 868
Senast: Halfrek
·
Hundhälsa Senast vi var till veterinären så sa hon att lilleman började få starr. Är det detta som syns i bilden här? Brukar det gå fort? Blir...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: pepp
·
Övr. Hund Terriern från Irland har visat tydligt att nosarbete är det BÄSTA som finns, så pass att jag gärna vill kanalisera det i spårträning...
Svar
6
· Visningar
1 022
Hundhälsa Hur lång tid tar det att få hundens klor, säg ca:1cm kortare? Vill inte klippa så att det blöder. Hur ofta ska man klippa? 1g/dag... 2 3
Svar
46
· Visningar
66 259
Senast: Acto
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 494
Övr. Hund Om du skulle köpa ny (hund)bil nu, vad skulle det bli? Både om du vunnit på Lotto och om du varit tvungen att hålla dig till en mer... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
12 713
Senast: Vastgota
·
Övr. Hund Hunden blir ju inte yngre, och vi kommer snart att byta till en högre säng, så jag tänkte skaffa henne en trapp. Eftersom hon gärna...
Svar
1
· Visningar
1 856
Senast: soom
·
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 911
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka