Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det har kommit till min kännedom att en person brukar låsa in sin valp i en box i sitt stall. Valpen är knappt 5 månader, och får...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Jag sitter och kollar raser inför köp så småningom, men tycker det är supersvårt att välja ut en ras. Jag har fastnat för flera som alla... 2
Svar
28
· Visningar
2 856
Senast: hoppsann
·
Hundavel & Ras Ja jag skriver Skalmans valpar eftersom han är min och tiken är inlånad :) Nu är dom små en vecka gamla och har dubblat och mer sin... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
13 141
Övr. Hund Visst finns det väl lite collieägare här på Bukefalos? Jag tycker det är dags att vi presenterar oss och vår fina ras här i en egen...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Tänkte förekomma höstens regn och lera med en overall till Ruben som han kan ha i stallet. Vill ha en ofodrad så kan han ha tröja under...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: karamba
·
Övr. Hund Jag kommer mest troligt ta en hund på prov. Det är en hane på snart 1,5 år. I hemmet finns redan en hane på snart 7 år. Jag har aldrig...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder, kan man det och isåfall hur? Reggnumret finns tillgängligt.
Svar
2
· Visningar
1 980
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Försöker lite smått få fram ett kennelnamn jag kan använda i framtiden men tänkte att kan vara bra att köpa ett redan nu så det namnet... 2
Svar
29
· Visningar
3 099
Senast: hoppsann
·
Hundträning Ja alltså jag har verkligen inga bra kläder när det är riktigt kallt ute och nu börjar jag känna smått panik över hur jag ska överleva...
Svar
7
· Visningar
1 130
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Mina "valpar" fyller ett år idag! :love: Alla utom Joel är igång med sin träning, (Imoen har ägnat sensommaren åt att jobba med Kungens...
Svar
11
· Visningar
1 414
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar då jag snart kommer bli klar med min utbildning. Problemet är att jag inte verkar hitta ”min” ras även om jag... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 205
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Vi har en 3-årig kastrerad dvärgschnauzertik som under en period har haft skumma symptom. Hon är under utredning nu men än så länge har...
Svar
14
· Visningar
1 311
Senast: igbest
·
Hundavel & Ras Jag har semester och är latare än vanligt så jag kopierar mitt inlägg från snacketråden. Efter Filimons plötsliga bortgång har tankarna... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 331
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller... 2
Svar
20
· Visningar
2 229
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag vet att om man vill minska risker för juvertumörer så bör livmodern opereras bort i tidig ålder om man ska få önskad effekt. Vår tax...
Svar
13
· Visningar
6 193
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
2 720
Övr. Hund Då detta är mer eller mindre aktuellt i vårt hus det kommande året så blev jag lite nyfiken på hur andra människor tänker kring detta... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 570
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag har aldrig haft problem med trampdynorna på någon hund innan, så jag står lite handfallen. Trampdynorna är fransiga i framkant. Jag...
Svar
17
· Visningar
2 513
Senast: Elementary
·
Övr. Hund Tycker det hade vart intressant att få reda på vad era hundar tycker är bästa belöningen under träning. Lite inspiration skadar inte...
Svar
19
· Visningar
1 697
Senast: niardasp
·
Hundhälsa Jag har läst att 16-18 timmar är normalt? Tycker att det låter mycket?
Svar
4
· Visningar
872
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka