Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Vi har en schäfertik på snart 9år och har nu börjat fundera på att skaffa valp. Men vi har en massa funderingar. Vovsan vi har har ju...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Linduska
·
R
Övr. Hund Hur mkt mat ska jag ge Vera nu? Innan så gick vi ca:tre timmar per dag och hon fick 6 dl RC.labbefoder. Hur mkt ska hon ha nu med noll...
Svar
13
· Visningar
966
Senast: KaZa
·
B
Övr. Hund Vill bara skriva av mig lite, är nervös så det förslår. Men givetvis är det jättespännande och roligt! :D Misstänker att det är...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Är det sant att om en hund gäspar så är det ett "underlägset" sätt att visa tänderna på? Min sambos kollega påstod att om man hanterar...
Svar
6
· Visningar
2 943
Senast: Duvan
·
F
Övr. Hund ..det är vad jag är just nu! började kanske inte så jätte bra med lite kurr, men nu är de helt lugna - både tjej och den andra tjejen...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: FiaOchSaffe
·
K
Övr. Hund När är det hundfolk där nu på sommaren? Någon som vet?
Svar
7
· Visningar
1 675
Senast: Rallebralle
·
G
Övr. Hund Hur gamla var era tikar när de började löpa? Märktes det något innan? Selma är helspattig :p Funderar på om hon är på väg och ska...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Miiip
·
Övr. Hund (lite om hundar handlade det om) Det handlade om människor som skulle försöka bli rika på sina uppfinningar, och det var en dam som...
Svar
12
· Visningar
1 181
Senast: Milosari
·
K
Övr. Hund en riktigt trött hund? :) Kom hem för ca 2 h sedan efter att ha varit ute med hunden. Hon ligger och toksover. Vi tog en promenad...
Svar
8
· Visningar
809
Senast: KaZa
·
I
Övr. Hund Kan någon vänlig själ hjälpa mig? Jag undrar vad den hunden till vänster på bilden är för ras?
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Iza
·
P
Övr. Hund Vad tycker ni är det bästa sättet att få en hund att skälla när man möter andra hundar?
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Humlan2
·
Övr. Hund Jordbruksverket har ännu en gång (13 juli) ändrat i sina regler !!!! Denna gången gäller det införseln av valpar under 3 månader, där...
Svar
1
· Visningar
772
H
Övr. Hund Hallo. Jag har läst en kurs på gymnasiet om hundar. Och då pratade läraren om annonser där det kunde stå att en hund var 75 % labrador...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund I min familj har vi en tik på nu 8år som heter Sally. Hon är en blandras goldenretriver/schäfer. Nu det senaste halvåret så har vi märkt...
Svar
8
· Visningar
1 510
Senast: Mischmasch
·
L
Övr. Hund X och Y har en bebis och en hund av lite större ras (boxer). Dom bytte dessutom bil för inte så längesen för att "få plats med allt"...
Svar
14
· Visningar
1 297
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund har ni gjort någon sådan? vi ska åka till sthlm för att göra hund av min tik nästa vecka och det blir en nätt liten tur på 8-9 timmar...
Svar
7
· Visningar
1 319
Senast: Welsh
·
Övr. Hund Min gamla tik hittade jag detta på i svansen igår, den känns son en posös klo..typ..
Svar
9
· Visningar
3 728
Senast: prince77
·
E
Övr. Hund En fråga! På skandinavium brukar det alltid finnas en firma som säljer små plåtbitar i form av hundben i olika färger där de graverar in...
Svar
17
· Visningar
3 922
Senast: ecssory
·
Övr. Hund Ja jag vill så otroligt gärna ha hund, och hänger på flera hundsidor på nätet, läser hunddiskussioner, lånar hundböcker på bibblan...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Efter en dag på Falsterboområdet måste jag återigen ställa frågan: Varför måste folk ha med sina hundar precis överallt? Idag hörde jag...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 597
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp