Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Den ska vara tyst och inte synas - men den ska skälla och vakta om någon kommer. Den ska vara snäll mot människor - men morra åt...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: Enya
·
Övr. Hund Varför har hundar en liten hårtofs på snoppen? :confused:
Svar
11
· Visningar
1 170
Senast: Moniq
·
Övr. Hund Han fyller strax 7 veckor, och väger lite över 2 kg. Han och min äldre valp (Hon är 10 månader fyllda precis) har funnit varandra...
2
Svar
29
· Visningar
1 781
Senast: Bebben
·
M
Övr. Hund aw, han är så söt :) helt underbar liten valp, han fyller 12 veckor idag :) alltså innebar det en resa till veterinären för att få sista...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: miffogreta
·
T
Övr. Hund Är det någon som har ett tips på ett billigare alternativ till Royal Canin maxi,fodret funkar bra till min hund men jag tycker att det...
2
Svar
33
· Visningar
5 019
Senast: Bebben
·
K
Övr. Hund www.iamscruelty.com
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Äntligen har sambon släppt till fullt ut. Nu blir det bebis .. Har varit i kontakt lite smått med en uppfödare som ev ska para nu i...
Svar
6
· Visningar
914
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av det fodret? Funderar på å testa det till min hane, men skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter av...
Svar
17
· Visningar
6 348
Senast: Jadzia
·
C
Övr. Hund Jag har suttit hundvakt nu i en vecka och idag när jag va ute så gick jag å funderade på om jag är ute tillräkligt ofta och länge. Har...
Svar
11
· Visningar
1 607
Senast: Heulwen
·
M
Övr. Hund Min sambo o jag har en schabrador nu som börjar bli gammal har därför börjat att fundera på ev. nästa hund. Jag skulle nog kunna tänka...
2
Svar
24
· Visningar
4 549
M
Övr. Hund ett buccas regntäcke för hundar? Behövs i deta väder då hunden är lurvig & vägrar vara inne..
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Humlan2
·
T
Övr. Hund hej alla, en liten snabb fråga här! Min tik som är dräktig, har nu 6 dagar kvar innan det är planerat att komma smått till världen...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Humlan2
·
K
Övr. Hund Inne i en bil kan det bli enormt hög temperatur och din hund kan få värmeslag så tänk på var du parkerar bilen och att solen flyttar...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: QuickStar
·
M
Övr. Hund Hejsan! Har en Bichon Frisé tik på snart 8 år. För ca en månad sedan fick hon ett sår på ryggen. Jag tänkte först att det läker säkert...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min systers Shiba-valp Otto, är nu 5 månader och håller som mest på att byta tänder. Han har varit rätt så bitig hela tiden, men nu när...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: fjolltroll
·
Z
Övr. Hund Tänkte bara höra efter om det finns några belgarägare härinne? Har ni en eller flera belgare, vilken variant? Hur kommer det sig att det...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Bebben
·
R
Övr. Hund Ni vet ju att jag tog över en hund,en svart labradortik för fyra månader sedan.Hon är ett och ett halvt år och vi passade ihop från...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 227
Senast: Rallebralle
·
I
Övr. Hund Hejsan! Undrar om det är någon som har bra tips på vad jag ska göra åt familjens 2 åriga hanhund. Så fort han ser en annan hane så...
2
Svar
31
· Visningar
2 585
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Har en bc korsning på 6 månader som verkligen kommit i "trotsåldern". Fram till nu har hon varit den mest lättsamma hund att ha och göra...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Fick åka in akut igår med min tik som visade tecken på eklampsi. Jag har ca 2 mil till djursjukhuset och under den tiden som resan tog...
Svar
1
· Visningar
2 709
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp