Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Selma har svalt en persikokärna :eek: Eller rättare sagt den giftiga mandeln inuti persikokärnan. Vi har ringt både giftcentralen och...
Svar
11
· Visningar
5 240
Senast: glee
·
K
Övr. Hund men kan mattarna påverka sina tikars löp?? :confused: Något som slog mig just nu. Är det möjligt att det kan vara så?
Svar
4
· Visningar
1 488
Senast: Milosari
·
K
Övr. Hund Att det fanns långhåriga weimaraner. Men det är ju bra att man fortfarande lär sig.
Svar
3
· Visningar
738
Senast: KaZa
·
M
Övr. Hund Någon här som har en Jack Russel? Passar de bra som "stall-och gårdshund"? Har varit hos några bekanta och hälsat på deras Jack...
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: Thrandur
·
Övr. Hund Läste i en tråd och undrade för tusende gången hur det egentligen förhåller sig därute- egentligen. Debatten är verkligen het härinne...
Svar
17
· Visningar
1 267
Senast: Gry
·
T
Övr. Hund Hejsan! Finns det nån som äger en Phaléne eller en Papillon och som kan berätta lite om hur ni upplever rasen? Tycker själv att de...
Svar
11
· Visningar
3 362
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Inte ens saker som står uppe på bordet går fritt från den lilla herren fick vi erfara idag. Närmare ett halvt kilo kakor har åkt ner i...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Aningsfull
·
M
Övr. Hund Är det tillåtet att kastrera hundar? :confused: Hittade en bok som det stod att det inte var tillåtet att göra det i sverige.
Svar
9
· Visningar
846
Senast: miro
·
HD
Övr. Hund Hur ter sig HD på unghundar? Dom lättaste formerna alltså, grad 1 el 2. Är det nått man kan se?
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jag blev ju med hund i april, en tik på två år drygt. Hur märker man att hon löper???
Svar
6
· Visningar
9 485
Senast: Raeman
·
P
Övr. Hund Hur länge går en tik dräktig?
Svar
2
· Visningar
3 394
Senast: prince77
·
L
Övr. Hund min golden kanske är med bebisar, eftersom hon löpte och en annan hund försökte para sig med henne, jag vet inte om han fick * till det*...
Svar
5
· Visningar
3 999
Senast: lie
·
Övr. Hund Hade en livlig diskussion med en jobbarkompis igår om katter och hundar. Han tyckte att hundar är så mycket bättre eftersom man kan...
2
Svar
21
· Visningar
10 377
Senast: Gry
·
Övr. Hund Min gamla hund dog för drygt två år sedan och först nu börjar jag känna att det kanske vore roligt med en ny. Fram tills nu har det...
Svar
8
· Visningar
1 202
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ska eventuellt bli med hund i arbetet men är inte intresserad av vare sig Schäfer eller Rottweiler. Några förslag på andra raser? Apo
Svar
18
· Visningar
1 735
Senast: ecssory
·
C
Övr. Hund Nästa helg ska vi besöka en Eurasier kennel. Det är mamma som ska ha en ny hund, hennes gamla gick bort för ca en månad sedan. Hon har...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Nån här som har tips på bra fästingmedel? Har haft det som säljs på apoteket, men det blir liite väl dyrt om man ska ha det på 6 hundar...
2
Svar
26
· Visningar
1 905
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund Jag har ju nyligen fått hem en vorstehvalp och vi har problem med hans mage han har ständigt diarre. De senaste två veckorna har han...
Svar
5
· Visningar
3 767
Senast: mimmipigg
·
T
Övr. Hund Vi har en schäfertik på snart 9år och har nu börjat fundera på att skaffa valp. Men vi har en massa funderingar. Vovsan vi har har ju...
Svar
6
· Visningar
936
Senast: Linduska
·
R
Övr. Hund Hur mkt mat ska jag ge Vera nu? Innan så gick vi ca:tre timmar per dag och hon fick 6 dl RC.labbefoder. Hur mkt ska hon ha nu med noll...
Svar
13
· Visningar
965
Senast: KaZa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Min ekonomi
  • Att rensa i kalendern

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp