Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min lilla har haltat till och från den senaste veckan, några steg då och då, och jag har inte kunnat begripa varför. Men så idag slog...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hejsan! Det är så att jag någon gång i framtiden köpa mig en hund. En Saluki hane, men jag tänkte börja redan nu med att leta efter ett...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: whyruz
·
Övr. Hund vad är bäst? nu har jag hört mängder med åsikter om hurvida man ska ge valpfoder eller inte. vad tycker ni? själv ställer jag mig lite...
2
Svar
39
· Visningar
3 461
Senast: amalia
·
Övr. Hund Okej, jag och min sambo har ju diskuterat fram och tillbaka, Curly Coated har vart på tapeten länge, men vi känner att det inte är rätt...
2
Svar
27
· Visningar
2 525
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund nuuu är vi tillbaka från storstan, och min hund är nog nästan botad tror jag! bakgrundshistoria för nya: min schäfertik är en...
2
Svar
26
· Visningar
1 531
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Självklart inte galen, men så jobbig imellanåt. Det är så att min syster har en sibirien huskey på sju månader som har så fruktansvärt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 856
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Läste detta i Sydsvenska Dagbladet!! "Hundratalet träd förstörda av kamphundar Av Nilofar Elhami 29 juni 2004 Nu vet polisen att det...
Svar
13
· Visningar
1 319
Senast: cryingbabygirl
·
F
Övr. Hund Min kära hund har nu blivit som helt förbytt, han var alltid glad. Gnällig när det inte passar honom, men aldrig på detta sättet som han...
Svar
5
· Visningar
728
Senast: annaoeddie
·
T
Övr. Hund Kanske tycker ni att frågan är lite dum..men strunt samma. Jag har precis fått hem min hund ett par veckor (flyttat hemifrån och kunde...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: cryingbabygirl
·
Övr. Hund Ni som inte är trötta på det får gärna hjälpa mig. vi har gått igenom ett antal hundar, men har svårt att bestämma oss. Jag har haft...
Svar
10
· Visningar
900
Senast: zerco
·
Övr. Hund Förra året gav jag min hund vitlöksolja för att hålla fästingarna borta. Och det tänkte jag köra på i sommar också eftersom han älskade...
Svar
9
· Visningar
2 282
Senast: Mischmasch
·
K
Övr. Hund Någon som vet var de finns bra och prisvärda?
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: Bebben
·
  • Låst
Övr. Hund Här kommer bilder på min 10 åriga tik. Svarta Björns Kennel Vårgårda. En mycket bra kennel. Harköpt 2 st friska tikar där. Köpte en tik...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: Jadzia
·
C
Övr. Hund Hund & Häst! Ska vovven få följa me ut på ridturerna? Bra eller dåligt, För & nackdelar?? :)
Svar
11
· Visningar
984
Senast: Druvan
·
Övr. Hund Jag och sambon alltså. Kanske inte just nu, men om något år. När nu frågan kom upp oss emellan så upptäckte jag hur många frågor man...
2
Svar
26
· Visningar
2 099
Senast: Rotterö
·
L
Övr. Hund I sammhället där jag bor har nåra hundägare börjat tjafsa som fan.. Är så att de har fått en massa skäll och klagomål på att de inte...
Svar
6
· Visningar
1 219
Senast: Karamella
·
Z
Övr. Hund Hej alla glada hund människor jag tänkte bara höra vad alla tycker om rasen grand danois, vore skoj att kunna bilda sig en uppfattning...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 970
Senast: zerco
·
Övr. Hund Såg nu på min lilla kille att han har som två små svullnader i huden, nästan som nåt insektsbett. Stora som en halv lillfingersnagel...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Ni som har erfarenhet av hundpensionat, behöver hunden "inskolning" som dagisbarn typ? Är det ok för en hund att bara dumpas av på ett...
Svar
8
· Visningar
3 112
M
Övr. Hund vet ni hur riskfyllt det är? Min hund har blivit det flera gånger och ska antagligen bli det imorgon igen. Jag känner riktig olust att...
Svar
4
· Visningar
1 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp